איסטבורן 08.7.2019

מאדאם טוסו ומלך האריות!!

וואווו!!!

זה היה אחד הימים הכי כייפים שהיו לנו בכל הטיול!!!

יצאנו לכיוון לונדון קצת לפני ששיעורי האנגלית הסתיימו, מצויידים בארוחת צהריים ארוזה והמוווון מצב רוח טובSmileys

הנסיעה הייתה כייפית במיוחד- הצלחנו להרגיש את האווירה המיוחדת שהייתה באוטובוס. שרנו שירים, סיפרנו בדיחות ושאלנו המון שאלות טריוויה.

הגענו ללונדון!! איזה כיף שוב לראות את העיר המדהימה הזאת, ללכת בתוכה ולנשום את האוויר (שגם הפעם היה נעים!).

היעד הראשון היה- מוזיאון השעווה מאדאם טוסו! חלקו הראשון של המוזיאון מוקדש לבובות שעווה של סלבריטאים הוליוודיים. פגשנו שחקנים כמו בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, ג'וני דפ ועוד רבים..

עוד פגשנו בדרך:

נציגי ספורט ידועים כמו יוסיין בולט ודיוויד בקהאם.

אמני מוסיקה כמו- בוב מארלי, פרדי מרקיורי, הביטלס וביונסה.

משפחת המלוכה, אנשי תרבות ומדע בהיסטוריה האנושית ופוליטיקאים כמו- וויליאם שייקספיר, ברק אובמה, מהטמה גנדי, דונאלד טראמפ ועוד..

כל כך נהנינו!! לא הפסקנו להצטלם, להתלהב מהבובות ואפילו לראות איך מכינים אותם. המוזיאון עצמו מעוצב להפליא, עם הרבה אטרקציות נוספות כמו מעבר אימה, מסע אל לונדון הישנה וסרט תלת מימד של הגיבורים של מארוול.

הדבר שהיה הכי כיף עבורנו היה פשוט להיות ביחד ולהינות מהחוויה המשותפת!Smileys

לאחר הביקור המהנה, יצאנו לכיוון היעד הבא- המחזמר מלך האריות!! Smileys

כדי להגיע לשם, לקחנו רכבת באנדרגראונד של לונדון! אין ספק שגם זאת חוויה לונדונית ששווה לעבור!

לפני הכניסה להצגה התפצלנו לארוחת ערב זריזה, רובנו מצאנו את עצמנו במקדונלד'ס, אוכלים המבורגרים וכמויות עצומות של נאגטס...Smileys

המופע היה מרהיב!!! התלבושות היו גאוניות ומתוחכמות, התפאורה הייתה מרשימה ביופיה והשירים היו כייפים ומוכרים ("גלגל החיים", "אקונה מטטה", "אהבה יש באוויר").

אין ספק שהצגה כזאת, עוד לא ראינו!! איזה כיף שזכינו לראות ולהינות כל כך!Smileys

יצאנו מההצגה בתחושת אנדרנלין ו"היי" חזקה, ובדרך לאוטובוס שרנו שירים ורקדנו ברחובות לונדון השוקקת.

בנסיעה חזור - תתפלאו! - ישנו כמעט כל הדרך!! חזרנו מאוחר מאוד בלילה, ובגלל זה הדיווח היומי נדחה מעט- עמכם הסליחה, אנחנו יודעים שציפיתם וחיכיתם Smileys

אז היה לנו יום משוגע, שכמוהו עוד לא חווינו!

המסע שלנו עומד להסתיים ממש עוד מעט, נשארו לנו רק יומיים וחצי- מי היה מאמין...