לונדון Harrow Discovery 14.7.2019

יום בלונדון

התעוררנו ליום חמישי קצת אפור קריר וגשום אבל ההתרגשות בשיאה ! היום הולכים לשוט בסירה בנהר התמזה וללונדון איי איזה כיף .⁦🌦️⁩

קמנו התארגנו, אכלנו , לקחנו מטריה ,תיק של קמפוס ,תג על הצוואר ומלא מצב רוח ויאללה ללובי ששם נקודת המפגש הקבועה שלנו ! כמובן שלא שכחנו את ארוחת הצהריים הארוזה שיקבלנו . 🧀

התחלנו בנסיעה שהייתה עמוסה בפקקי הבוקר (יותר זמן לישון!) וסוף סוף הגענו לנהר התמזה המפורסם .שם עלינו על סירה גדולה עם עוד

המון אנשים והקפטן החמוד הסביר בצורה מדהימה מפורטת ומצחיקה על הסביבה שבה אנחנו נמצאים⁦🛳️⁩ .

אחרי שירדנו מהשייט הלכנו במהירות לעבר גלגל הענק הכי מפורסם בעולם -הלונדון איי ,לסיבוב של 30 דקות שבהם הצטלמנו ושמחנו בלי סוף.. והכל בלי תור בכלל איזה שווה חוויה של פעם בחיים!!🎡

תאו היה המדריך שהצטרף אלינו והוא הסביר בהתלהבות וסבלנות כל דבר שהיה לנו לשאול התחנה הבאה הייתה הבקינגהאם פלאס שם רק עברנו לכמה דקות קצרות כי זמננו היה קצוב ..🏰

עברנו דרך הפארק ,נחנו קצת והאכלנו ברווזים והמשכנו בהליכה לאיזור הקובנט גארדן התחנה האחרונה שלנו שם גם אכלנו המבורגר או גלידה וקנימו כמה מזכרות 🎁🍔

חזרנו למרכז עייפים שבעים ומרוצים מאוד היה יום כיף ומספק ,מצפים כבר למחר לאולפני הארי פוטר איזה כיף הולך להיות ..