מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 07.7.2019

מפגש היכרות ראשון

מפגש היכרות ראשון

אז אתמול זה סוף סוף קרה! 😁 

שמחנ והתרגשנו מאוד כלראות את כולכם לראשונה נרגשים ומחויכים (טוב, חלקכם עוד הייתם קצת בהלם) Smileys.

לאחר שחילקנו לכם את התיקיות הכחולות והבקבוק והתיק הממתוגים (אגב, אתם מוזמנים בשמחה להתחיל לעצב ולקשט את התיק האישי שלכם) התכנסנו כולנו באולם הגדול, הקשבנו לכללים ולנהלים, ובעיקר נשאתם עיניכם לעבר פאנל המדריכים, בו אמרנו, שוב, למקרה ולא הופנמה העובדה הברורה, שאנחנו זכינו להיות איתכם יחד במסע בלתי נשכח!.

 

בהמשך יצאנו החוצה לבדנו והתיישבנו לראשונה כקבוצה וערכנו סבב היכרות קצר. כבר בסבב זה הצלחנו לגלות שמישהי גרה בים המלח! טוב לא בים עצמו, אבל במושב ליד, חלקכם הקטן הגיעו עם בן משפחה או חבר קרוב, ו...שימו לב, בעבור כולכם זו הפעם הראשונה בסאמר סקול! SmileysSmileys פשוט מדהים!

המשכנו במשחק קלפים SO DO YOU בו כולכם עניתם על שאלות אישיות, חלקן פשוטות וחלקן מורכבות יותר. הצלחנו לגלות מידע עסיסי ומעניין כמו הרצון בכוח-על "לדעת הכל", על קבלת ציון 100 בהיסטוריה הודות לכתיבת שליף מוצלח, כלב שננשך בישבנו וזכה להישאר עם שן כמזכרת, והמקום שהכי שואפים לבקר בו הוא "המוח" של אדם קרוב, למרות שגם הקאריביים היתה אופציה נוספת, אך לא בראש סדר העדיפויות Smileys.
 

בהמשך עברנו יחד על פרטי הנסיעה, כללים ודגשים סופר חשובים על ההתנהגות וההתנהלות לאורך כל המסע. כולנו רוצים למצות יחד את החוויה המטורפת הזאת על הצד הטוב ביותר!😎🎊🎉🎊😎

 

אז הנה, עשינו את הצעד הראשון במסע המשותף שלנו והיה מדהים, מרגש ומשעשע. אנחנו כבר קבוצה ומשפחה לכל דבר והשיא עוד לפנינו!.✨Smileys

 

אז היכונו לחוויה של פעם בחיים! אוטוטו מתחילים 🤩🤩🤩

גילי ועמית.

   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה