ברייטון 01.7.2019 שלושה שבועות

היום התשיעי!

יום שני!Smileys

כל בוקר אנחנו מופתעים להבין כמה מהר עובר לנו פה הזמן.. הנה כבר יום שני בשבוע השני/שלישי שלנו וזה הגיע במהירות מפתיעה!Smileys

אז כמו כל בוקר, פתחנו עם ארוחת בוקר (היו היום גם קרואסוני שוקולד! יאמי 😋), אחרי שקיבלנו קצת אנרגיות והתעוררנו ממנוחה טובה אחרי היום של אתמול, היינו מוכנים לשבוע החדש (כי השבוע כאן מתחיל בימי ראשון..)

התחלנו את הלוז עם שיעורי אנגלית.. הפעם בקבוצות קטנות יותר, כי חלק מהקבוצות שהתרגלנו אליהן עזבו והבוקר הגיעו חדשות! אבל.. מסתגלים במהרה ונהננו מלא מהשיעור.

אחרי השיעורים הגענו רעבים לארוחת צהריים שהייתה טעימה במיוחד היום! 🤩🤩
ואז.. הגיע רגע מגניב ביותר: יצאנו לטיול הליכה ושופינג בכיכר צ'ר'צ'יל.. השמש זרחה וחייכה אלינו (אחרי שהיה ממש קריר כל היום). ☺🌞🌞🌞🌞

היה לנו מלא זמן אז הספקנו כל מה שרצינו.. גם קנינו, גם טיילנו וגם אכלנו (כי אנחנו לא אוהבים לוותר על הזדמנויות לאכול במסעדות המזון המהיר האהובות עלינו כמו מקדונלדס או ביקור שווה בסטארבקס!)

חייבים להגיד, נהנינו מאוד מהיציאה של היום.
לאחר הליכה כיפית דרך הטיילת, חזרנו למרכז לארוחת ערב ומנוחה.. ואז השתתפנו בפעילות הערב שהיתה תחרות של הגנה מפני בלוני המים שלנו.. מגניב פה בסך הכל.. 😎Smileys