לונדון ברונל Discovery 21.7.2019

היום האחד עשר- Streets of London

עוד לא הספקנו להתאושש מהקסם שהתחולל לנגד עינינו אתמול על הבמה וכבר אנחנו בדרך ללונדון שוב, והפעם ממקום קצת שונה. זה הזמן לחוות את לונדון על כל גווניה. לאחר מעט פקקים הגענו ללונדון טוואר. צילמנו כמה תמונות ועלינו על סירה שלקחה אותנו דרך נהר התמזה לראות את כל האתרים החשובים. התלווה לשיט מדריך קולי שהסביר באנגלית וכבר הבנו אותו! אין ספק שלא נשכח איך כל הסינים התפעלו כשנשמעו מחיאות כפיים מצד האיטלקים והישראלים כל פעם שעברנו מתחת לגשר.Smileys

ירדנו בתחנה של הביג בן, שנמצא כרגע בשיפוצים וחצינו את הגשר לעבר ה-London eye.

בזכות הכרטיס המהיר עקפנו את כל התורים ומיד עלינו על הגלגל.Smileys זכינו לצפות בלונדון מזווית של 360 מעלות ומגובה רב. ביום טוב אפשר לראות עד 40 ק"מ. אנחנו בעיקר נהנינו להצטלם עם הנוף.

משם, חזרנו דרך הגשר והתחלנו סיור רגלי דרך מנזר ווסטמיניסטר, ארמון בקינגהאם, הפארק המלכותי, האורווה של השומרים, כיכר טרפלגר ולקינוח קובנט גארדן. שם בילינו בזמן החופשי בחנויות ובדוכנים וצפינו במופעי רחוב מבדרים.Smileys

עזבנו את לונדון אחה"צ כל כך עייפים שרובנו נרדמנו באוטובוס.

אחרי ארוחת הערב וקצת מנוחה המדריכים החברתיים הכינו לנו פעילות ספורטיבית במיוחד: מיני אולימפיאדה. שם כל אחד יכל להשוויץ ביכולות הגופניות שלו. מי שפחות התחבר יכל למצוא את עצמו במועדון השיחה, בו מדברים על נושאים שמעניינים אותנו יחד עם ילדים נוספים מהעולם, ועל הדרך מתרגלים אנגלית.

יום גדוש בפעילויות היה לנו. היומיים הקרובים יהיו קצת יותר סולידיים. כבר ממש מתגעגעים אליכם