לונדון ברונל Discovery 21.7.2019

היום השני באנגליה- התחלנו!

יום שני באנגליה וכבר אנחנו מתחילים חזקקקקקקקקקקקSmileysSmileysSmileys

אחרי ארוחת בוקר מזינה וטעימה, בה טעמנו קרואסון שוקולד וגבינה צהובה עם חורים, נסענו נסיעה של חצי שעה בערך ל- הארי פוטר סטודיו'ז. חוויה חד פעמית, מטורפת ומדהימה מכל בחינה אפשרית. ראינו איך עושים את האפקטים המיוחדים, איך משתמשים במסך ירוק ומוסיפים על זה רקע, ביקרנו ביער המכושף מהסרט השלישי, ראינו את האולם בו הילדים בסרט אוכלים ומקבלים דואר, אפילו ביקרנו בתחנת הרכבת והצטלמנו ליד תחנת 9 ו3/4. בקיצור היה נדיררררר

כשהגענו למרכז, קיצרנו עקפנו את כל התורים ונכנסנו מיד לארוחת צהריים מלאה בכל טוב; החל מפסטה בולונז ועד בר סלטים, קינחנו בעוגת תותים עם קפצת אישית. היה טעים.Smileys

ואז....ה-מ-ב-ד-ק

לחלקנו עבר בקליל, לחלקנו היה קצת קשה, סך הכל התמודדנו עם זה יפה. היו כמה חלקים במבחן, ושאחד מהם היה מבחן בעל פה. עשינו כמיטב יכולתנו. מחר כבר מתחילים ללמוד וכולנו בהתרגשות לגלות באיזו קבוצה אנחנו.

בנוסף, התחלנו לשחק סיימון, שזה משחק של משימות מתמשכות. והמשימה היום היא לצלם סלפי עם כמה שיותר ילדים לא מהקבוצה שלנו. זה היה נחמד ואפילו הכרנו כמה חברים חדשים. כך שבארוחת ערב, כבר ישבנו עם ילדים ממדינות אחרות ותרגלנו אנגלית.Smileys

נחנו קצת, והלכנו לפעילות ערב בנושא: Who killed Dr Ardmore?, שזה כמו המשחק "רמז" אבל מגניב יותר.Smileys