מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 07.7.2019

יום רביעי

הורים יקרים,

 

מתחילים כבר להריח את הסוף.. מצד אחד ישנו געגוע גדול למשפחה ולחיים בישראל. מצד השני החיים כאן שונים מכל דבר אחר, יש ריגוש ואינטנסיביות של היכרות בשונה ממה שאנחנו רגילים בארץ. אני יודעת כמה מיוחדות הבנות בקבוצה הזאת שהצליחו ליצור בכזאת הצלחה את תחושת השייכות והתמיכה וכמה לא רוצים שתתנפץ הבועה וזה ייגמר.

 

אחרי היום המרגש מאוד אתמול בלונדון כשביקרנו במדאם טוסו ובמחזמר, התעוררנו בבוקר ליום שגרתי, הכולל את ארוחת הבוקר השגרתית שיעורים ופעילויות כיפיות ומצחיקות.

 

במהלך השיעור נדרשנו להמציא משחק חדש. אחת הכיתות המציאה שילוב מעניין של כדורגל במים, עם חוקים חדשים וספציפיים כמו כמות השחקנים וכמה פעמים הכדור נוגע במים.

 

במהלך הפעילויות של הערב הבחירה הייתה לשחק פוטבול או ללכת לאולם שבו עושים just dance. כל הבנות העדיפו לרקוד, היה מצחיק וכיפי.

 

בערב, לאחר הפעילות נאמר לנו על ביקורת של אזעקת האש שצפויה להגיע ממש בדקות הקרובות. האזעקה שאמורה לקרות פעם בשבוע- היא קרתה שבוע שעבר בבוקר, והשבוע היא נעשתה ממש לפני שהלכנו למיטה. ידענו על האזעקה הזאת אז לא נלחצנו. מיהרנו לצאת החוצה, אחרי 10 דק של ספירה חזרנו לחדרים והמשכנו בשלנו.

 

אתמול התחלנו משחק חדש ומעניין, חולקנו לקבוצות, כל קבוצה צריכה לבצע קובץ של משימות שרובן קשורות לתקשורת עם אנשים מחוץ לקבוצה. לדוגמא, לדעת להגיד ״שלום״ ו״תודה רבה״ בכמה שפות, לצלם את אחד מאנשי הצוות שר שיר ישראלי, פירמידה אנושית וכו. הכול צריך להיות מצולם ומתועד והקבוצה המנצחת צפויה לזכות בפרס. הילדות נלהבות ונרגשות על הסיבה ליצור קשר בעוד דרך עם אנשים בקבוצה ומחוצה לה, המשחק משעשע, מעניין לדעת מי יהיו המנצחות.

 

מחר אנחנו צפויות להיות בלונדון היפהפייה שוב, לראות את ארמון המלכה, לשוט בנהר התמזה המקסים ולנכוח  התצפית היפה של לונדון איי.

 

מצפה ונרגשת,

לילה טוב,

עמית המדריכה.

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה