רויאל סקול 21.7.2019

קולצ'סטר!

הורים יקרים ומשפחות אהובות!❤

הגענו לסופו של יום רביעי, שהיה יום מדהים!!

מיד נספר מה עשינו היום, אבל לפני זה נגיד שהתחלנו לחשוב על זה שממש תכף אנחנו בבית וזה עובר כל כך מהר. אנחנו ממש מתגעגעים, אבל מתחילים לעכל את החוויה ולא בטוחים שרוצים לחזור עדיין (למרות הגעגועים). יש עוד כל כך הרבה חוויות שאנחנו רוצים לחוות!

התעוררנו היום למזג אוויר קצת יותר טוב מאתמול, אבל עדיין היה קר. התחזית היתה אופטימית ובאמת קיווינו שמזג האוויר ישתפר.🌈

התארגנו בבוקר וקיבלנו 20 דקות יותר לישון, כי הלו"ז השתנה קצת. כמובן שניצלנו את זה בצורה הטובה ביותר ונהננו מעוד קצת שינה טובה ומתוקה.😴😁

הלכנו לארוחת הבוקר והפעם... היה קוראסון חמאה! וואו... שדרוג אמיתי! 😍

התחלנו בשיעורים. שיעור ראשון, כרגיל, התקדמנו בחומר. בשיעור השני המשכנו לעבוד על הפרוייקטים וביום שישי נציג אותם.

אכלנו ארוחת צהריים מהר ועלינו על האוטובוס. התחלנו בנסיעה של כ-40 דקות לקולצ'סטר. כשהגענו הלכנו לראות טירה גדולה ויפה. גילינו שבעבר, לפני לונדון, קולצ'סטר היתה בירת הממלכה המאוחדת. הטירה שבה ביקרנו היתה פעם בית המלוכה. הצטלמנו קצת כדי שתהיה לנו מזכרת (ותמונה יפה, כמובן) ואז הלכנו אל עבר ה- פריימארקקקק!

קבענו נקודת מפגש ושעת חזרה, ויצאנו להסתובב ולעשות שופינג! היינו צריכים את ההרגשה של להסתובב בעיר, למדוד בגדים, לאכול דונאטס ומרשמלו מדוכנים ואפילו היה דוכן של ספינג'!

בסיום הזמן נפגשנו שוב וחזרנו לכיוון רויאל סקול. בארוחת הערב אכלנו פיצה ממש טעימה שהמטבח הכין.

היה לנו קצת זמן פנוי ואז הגיעה פעילות הערב- מופע הדוגמנותתתת! התחלקנו לקבוצות עם ילדים מפורטוגל, סין, יפן ורוסיה ועיצבנו תלבושות מכל מיני חומרי יצירה, שקיות זבל וחומרים ממוחזרים. היה ממש ממש מצחיק, יצירתי ומגבש. ואז עשינו את המסלול! כל קבוצה הציגה את התוצר שלה והדוגמנים עשו הליכה על המסלול.

תכף יסתיים היום שלנו, ומחר מצפה לנו עוד יום מטורף- מאדאם טוסו ומחזמר! אנחנו מתרגשים מאוד👏🏼👏🏼