רויאל סקול 21.7.2019

יום שלישי השני :)

היי לכם הורים ומשפחות!👋🏼

אנחנו בסופו של יום שלישי והזמן פה עובר כל כך מהר, שקשה להאמין שאנחנו ממש בקרוב נפגשים!

אז מה היה לנו היום?

קמנו בבוקר למזג אוויר נעים, התארגנו והלכנו לאכול ארוחת בוקר. גם היום היו בייגלים וזו הייתה פתיחה מדהימה ליום שלנו.

הלכנו לכיוון הכיתות החדשות והתחלנו ללמוד. הכרנו את הילדים החדשים שהצטרפו אלינו, התקדמנו בחוברות וגם התחלנו לעבוד על פרוייקטים.

אחר כך הלכנו לארוחת הצהריים, הכי טעים היה הדג- סלמון!! וגם בטטות אפויות! מילאנו את הצלחת ואת הבטן בכל הטוב הזה והמשכנו לקצת זמן חופשי.

בערך בשלב הזה של היום מזג האוויר התחיל להשתגע. רוחות חזקות ממש, עננים אפורים וגדולים, נהיה קר וקודר ופתאום גם גשם זלעפות!🌧🌧

התחלנו בפעילויות, התחברנו עם ילדים חדשים וגם התחברנו קצת בתוך עצמנו וזה היה כיף ועשה לנו טוב.

אכלנו ארוחת ערב והטענו את המצברים. אחרי ארוחת הערב היה לנו קצת זמן פנוי וגם אזעקת תרגיל למקרה של שריפה. היינו ממש טובים ומהירים בתרגיל!!!

בגלל מזג האוויר פעילות הערב היתה במבנה הכיתות, ויכולנו לבחור בין - ערב שיחות לבין ערב משחקי קופסא וקזינו. כולנו הלכנו למשחקי הקופסא והקזינו והיה כיף, התחברנו עם החדשים, עשינו צחוקים והתחממנו מהקור שבחוץ.

מחר מחכה לנו יום חדש, עוד לימודים וטיול לקולצ'סטר! מחכים ומתרגשים, נעדכן אתכם בהמשך!!