רויאל סקול 21.7.2019

יום שני השני :)

היי הורים ומשפחות, מה שלומכם?

אנחנו מתגעגעים אליכם מאוד, ורצינו לספר לכם על היום המדהים שעברנו.

אז קודם כל חזרנו לשגרה. אחרי סופ"ש מלא בטיולים וסיורים, חזרנו לשגרה של לימודים ופעילויות.

קמנו בבוקר, התארגנו ואכלנו (היו קוראסונים עם שוקולד) ואז נפגשנו בבניין הכיתות.  השבוע הלימודים יהיו בבוקר והפעילויות יהיו אחרי הצהריים.

אז התחלנו בלימודים בכיתות קצת שונות, כי הגיעו ילדים חדשים שעשו מבחן ומחר הם כבר יצטרפו אלינו ללמידה.

בסוף השיעורים הגענו לארוחת הצהריים וישבנו יחד, אכלנו, שתינו וצחקנו.

משם המשכנו לפעילויות הצהריים: כדורסל, כדורגל, טניס, יצירה ובריכה. העברנו את הזמן ממש בכיף, עשינו הרבה דברים והכרנו את הילדים החדשים שהגיעו.

המשכנו לארוחת ערב כיפית ומשם לשיחה מיוחדת שהיתה רק לנו. דיברנו על הקבוצה, על החוקים והכללים שאנחנו מציבים לעצמנו, החלטנו החלטות יחד ויצאנו מחוזקים.

אחרי השיחה הצטרפנו לפעילות find the chief וחיפשנו אנשי צוות בבית הספר לפי כל מיני הוראות ומפה שקיבלנו.

וזהו, נגמר היום שלנו, מתגעגעים אליכם מאוד ושולחים לכם אהבה ולילה טוב❤🇬🇧 אוהבים🎀🍨🍭🎈