רויאל סקול 07.7.2019

יום טיול ראשון

היום היה יום מרגש מאוד, יצאנו לטייל בפעם הראשונה Smileys

התעוררנו מוקדם בבוקר (07:00 בשבילנו זה ממש על גבול המוגזם, אבל התמודדנו יפה), אכלנו ארוחת בוקר בקמפוס, וישר יצאנו לטייל! נסיעה נחמדה של חצי שעה והגענו לאזור שנקרא Bury St. Edmund. שם עשו לנו סיבוב רגלי של בערך שעה, בו ראינו גשר מהמאה ה12, גינות אנגליות מטופחות מאוד, ובניין פעמון ייחודי.

לאחר מכן, התחלקנו לקבוצות של 4-6 ילדים וכל קבוצה הסתובבה עם מדריך - דאליז/ סופי/ ענבר/ תאי. כמובן שהדבר הראשון שרצנו אליו היה סטארבקס! Smileys קנינו שתייה וחלקנו גם שמרנו את הכוסות בשביל להחזיר הביתה כמזכרת. כל קבוצה יצאה להסתובב בחנויות סביבנו או בשוק חמוד ומסודר.

התפלאנו מאוד שלמרות שיש שם כמות אנשים יפה, הכל שקט, אנשים מתנהלים בצורה שקטה שמאוד לא מוכרת לנו מהארץ.

חזרנו לקמפוס המדהים שלנו, החזרנו את התיקים לחדרים והגענו לארוחת הצהריים. ציטוט של רז לאחר שראה את האוכל שמוגש "אנחנו חיים את החיים!". הוגשו פרוסות של הודו שקצת נראו כמו שווארמה, טורטייה עם ירקות לצמחונים, פירה, מרק ירקות, פסטה עם/בלי רוטב, ירקות ופירות טריים וגם עוגת שוקולד Smileys

היום היינו בפעם השנייה בכיתות הקבועות שלנו, נותנים לזה עוד הזדמנות לראות איך המורים מלמדים, מה רמת הכיתה, איך הילדים שאיתנו, הגענו להבנה שצריך לנשום ולחכות עוד רגע לפני שאנחנו מחליטים אם הכיתות טובות או שצריך לבצע שינויים.

הפעילות הערב הייתה תחרות כישרונות - כזכור מאתמול כשהתחלנו כבר להתכונן. היו מספר שינויים בהרכבים. המדריכים קוראים לנו The Energy Crew ובכל הזדמנות שיש לנו, מביאים את האנרגיות הישראליות ומרימים את כל הקהל. כך שמעבר לריקודים של קבוצות בנות ולמופע הקסמים הקורע של איתי, כל הקבוצה עלתה לבמה לשיר את "טודו בום" וכמובן שהפכנו את זה למסיבה אחת גדולה!Smileys

יום עמוס מאוד ברגשות עבר על כולנו, מותשים ומתחילים להתרגל לשעון אנגליה.