מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

רויאל סקול 07.7.2019

עוד רגע וטסים!

בוקר אור רויאלים מקסימים!
עכשיו כשאנחנו כבר ממש רגע לפני הטיסה Smileys, יש כמה דברים שחשוב לנו להזכיר להביא יחד איתכם, אז פיקחו עיניים ושימו ❤.


1 - ניפגש בשדה תעופה ב7.7 בשעה 06:15, הכוונה ללילה שבין שבת לראשון (אל תדאגו יהיה זמן בטיסה להשלים שעות שינה). נוחתים בלונדון, בשדה התעופה 'היטרו' בשעה 13:35 בבוקר לפי שעון מקומי.

הפרש הזמנים בין אנגליה לישראל הוא שעתיים אחורה. כלומר נחיתה בשעה 15:35 לפי שעון ישראל.


2 - רשימה קצרה של כמה דברים שחשוב שתביאו:
תיק קמפוס המהמם (אם עדיין לא קישטתם אותו עכשיו זה הזמן), בתוכו דרכון, תיקייה כחולה שקיבלתם במפגש ואת המעטפה עם הכסף לפקדון. אבל הכי הכי חשוב מצב רוח טוב Smileys


3 - לטיסה אנחנו ממליצות להביא מים, כריך ונשנושים. בנוסף, כדאי ללבוש בגדים נוחים לטיסה, להתלבש בשכבות כדי שלא יהיה קר בטיסה. מומלץ להביא משחקי קלפים לזמני ההמתנה לפני הטיסה, אבל לזכור שאי אפשר להעלות חפצים חדים בתיק הקטן על המטוס. זהו יום ארוך מאוד ויקח זמן עד שנגיע לקמפוס שלנו.


4 - אז רובכם כבר התחלתם לארוז, נוסיף כמה טיפים. נא להשאיר מקום במזוודה ולמלא עד 20 ק"ג, תרצו שיהיה מקום במזוודה במידה ותעשו קניות Smileys לא לשכוח מתאם חשמל אנגלי (שקעים שונים מבארץ), שק לכביסה, מגבת ולפחות זוג נעליים סגורות.


5 - מזג האוויר הצפוי כרגע נע בין מינימום של 12° בלילה ועד מקסימום של 24° ביום, אבל אנגליה הפכפכה מאוד וחשוב לארוז כך שתהיו מוכנים לגשם בבוקר ושמש אחר הצהריים. כמובן שזה הרגע להוציא מטריות ולצרף למזוודה.

 

יאללה, נתראה עוד מעט, שיהיה סוף שבוע נעים Smileys

 

מחכות ומצפות לכם,

ענבר ותאי

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה