קיימברידג ארדמור′ 07.7.2019

לפתוח שבוע בלונה פארק

שלומות הורים שלנו!Smileys

בארץ פותחים שבוע וכאן אנחנו מנסים להתרגל לעובדה שהם פותחים שבוע רק בימי שני

(מאוד משונה אבל היי לפחות יש לנו סופ"ש ארוך יותר)

את הבוקר שלנו פתחנו בארוחת בוקר זריזה, וקפיצה מהירה לאוטובוסים (תפסנו חרופ) ואחרי שעתיים- אושר עצום הגענו לת'ורפ פארקSmileys שהוא אחד הפארקים היותר שווים וכייפים שיש לבריטניה להציע.

התפצלנו לזוגות ושלשות ופשוט פשטנו על הפארק, עלינו על רכבות הרים על רכבות שדים

נפטרנו ממטבעות בארקייד וחלק מאיתנו זכו בבובות ענק שרק אלוהים יודע איך נצליח להביא אותם איתנו לארץ. אפילו התרגשנו לראות קצת ג'אנק פוד ולבקר בדיינר המגניב והאמריקאי שהיה במתחם.

בכל פינה היה עולם אחר והרגשנו פשוט אבודים בכל השפע שהיה שם. יצאנו אחר הצהריים אחרי כל היום בפארק עם הלשון בחוץ כי פשוט הלכנו, קפצנו, עלינו ועשינו כל כך הרבה במהלך היום הזה.

כשהגענו חזרה לקמפוס נכנסנו ישר לארוחת הערב ומשם פצחנו בניקיונות של החדרים וכביסות בשביל לפתוח את השבוע החדש בכיף ובפרשיות (FRESH).

היה לנו טורניר ערב בחדר סנוקר שלנו, שנחתם בניצחון המוחץ של ניתאי על כללל המתמודדים

ואז כולם אספו את הבגדים ממייבשי הכביסה והלכו לישון בחדרים (הנקיים) שלנו.