קיימברידג ארדמור′ 07.7.2019

רק לפני רגע נפרדנו מכם ונתנו חיבוק חזק ואוהב Smileys

ועכשיו אנחנו בחדרים חדשים עם שותפים חדשים במדינה חדשה לגמרי! Smileys

מעולם לא יכלנו לבקש יום קליל כמו שעבר עלינו בלי תורים בשדות תעופה

טיסה חלקה בלי דאגות המון זמן בדיוטי פרי ונחיתה רכה בארץ התה והנימוסים.

אחרי הנחיתה עלינו על האוטובוס ונסענו שעה וחצי (קטן עלינו) למרכז קיימברידג

ירדנו עם המזוודות וקיבלו את פניינו מיה המנהלת מרכז המגניבה שלנו ומדריכה בריטית נוספת בשם אנה, שלמרות כל העייפות שעברה עלינו הרימו לנו את האווירה ולקחו אותנו דקה הליכה לתוך

הקמפוס הכי יפה שראינו בחיים, דשא ירוק, מבנה אדום ומלכותי שיצא ממאה אחרת והחזיר אותנו אחורה בזמן, קיבלנו סיור בקמפוס והסברים וכללי התנהגות.

אכלנו צהריים באווירת פיקניק והעברנו את הזמן במשחק "הקטרים באים" עד שקיבלנו את החדרים שלנוSmileys

ומה להגיד?! אין תלונות חדרים גדולים נקיים ואוירה נהדרת (חוץ מהפעם שהספקנו להינעל מחוץ לחדר בלי נעליים - אבל היי למדנו להבא) Smileys

אחרי מנוחה קלה הלכנו עם המדריכים שלנו סיון והצוות הבריטי להליכה קצרה לסופר מרקט וקנו לנו חטיפים ומתוקים לשעות מצוקה (כן לפעמים ב11 בלילה יש צורך עז ובלתי נשלט ללחם עם נוטלה)

אחרי שזה טופל וראינו קצת את העיר הגענו לארוחת הערב שלנו עם מגוון נחמד,

אף אחד לא נשאר רעב ואפילו קיבלנו קינוח מפנק Smileys

אחרי ששבענו הצוות לקח את כולם להכיר את המשלחת מהונג קונג. לחלק מאיתנו זאת היתה פעם ראשונה להכיר ולחוות את החברים האסייתים מהמזרח.

שיחקנו קלפים צחקנו נהננו ועברנו למשחקי פול וכדורגל שולחן ואזזזזזז

העייפות מכל היום המטורף שעבר עלינו לקחה פיקוד והפילה אותנו ישר למיטה!

אז כאן אנחנו נפרדים שוב

מחר יש לנו יום גדול של מבדקי רמה ושיבוץ בכיתות באנגלית.