שיפלייק 14.7.2019

היום השניים עשר!

היום השניים עשר!!
וואו איזה יום היה לנו !

מפתיע מכל כיוון , הבוקר עד הצהריים הטמפרטורה הייתה 38 מעלות עם שמש חזקה , שלפתע תקף אותנו גשם 😂🤷🏼‍♀

פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר בשעה 08:00 והמשכנו לשיעורים האחרונים שלנו לסאמר סקול !

אחרי השיעורים רק הקבוצה שלנו השתחררה מוקדם מכולם כדי להספיק לאכול ארוחת צהריים לפני היציאה ללונדון.

החום היה בלתי נסבל 🥵 ואפילו במיניבוס המזגן בקושי קירר מרוב שהיה חם !

הגענו לתחנה הראשונה - מאדם טוסו.
חוויה חד פעמית-לא יאמן כמה הבובות שעווה דומות למקור שלהן😮 . היה חדר עם רכבת שלקחה אותנו למסע על ההיסטוריה של לונדון עם אפקטים מגניבים!
היה אולם 4D עם סרטון קצר של הנוקמים.

אחרי כמעט שעתיים במאדאם טוסו עלינו על המיניבוס לקובן גארדן- שם אכלנו ארוחת ערב.

אחרי ארוחת ערב התקדמנו לתאטרון ליסאום.
נכנסנו לתאטרון לצפות במחזמר מלך האריות.
היה מדהים !

כולם אבל כולם היו פעורי פה , חוויה מיוחדת ויוצאת דופן! 😯

אחרי הצגה של שעתיים וארבעים וחמש דקות (כולל רבע שעה הפסקה) הגיע הזמן לחזור לשיפלייק.

יצאנו מהמחזמר למיניבוס עייפים אך מאוד מאוד מרוצים ושמחים מהיום שעבר עלינו 😍

לא להאמין שעוד שלושה ימים אנחנו על טיסה חזרה לישראל ! פרטי הטיסה להורים היקרים שלנו: