שיפלייק 14.7.2019

היום השביעי !

נפגשנו מוקדם לארוחת בוקר מוכנים ליציאה ללונדון. קיבלנו שקיות ארוחת צהריים ויצאנו לדרכנו. הנסיעה עברה יחסית מהר ורובנו נרדמו.. 🤷🏼‍♀😴

התחלנו בשייט על הנהר ( The Thames). הצטלמנו טיפה , ראינו את מבנים עתיקים לאורך הנהר..
לאחר מכן הגענו ללונדון איי , לגלגל הענק המפורסם של לונדון!!! 🎡
התור היה כל כך ארוך אבל אנחנו התקדמנו בצ׳יקצ׳ק בזכות הכרטיס לתור המהיר.
שם זכינו לראות את לונדון מנקודת מבט גבוהה (135 מטר אם להיות מדוייקים😦). הנוף היה משגע !!!!

טיילנו בעיר ואחרי הליכה של רבע שעה הגענו לארמון המלכה , נחנו, הצטלמנו, צפינו בחיילים ונעלמו השערות מה קורה אם הם צריכים לשירותים😂😂😂😂

לאחר מכן הלכנו כחצי שעה לקוברט גארדן - מקום עם המון חנויות בוטיק, מעצבים ואוכל משוגע !!! הסתובבנו ב2 קבוצות. חלק קנו אוכל חלק בגדים ונעליים. המקום היה סואן אנשים ומלא שמחה ואווירה שונה.

לאחר מכן התקדמנו לכיוון האוטובוסים, חלקנו זכינו לעשות פיפי במסעדת גורמה 😂
עלינו על האוטובוס ויצאנו לכיוון הקמפוס.

אכלנו ארוחת ערב טיפה שונה מכל ערב - המבוגר!!!!
הכינו לנו ברבקיו, בצד היו תוספות כמו עגבניה מלפפון, קטשופ וכו..
ראינו סרט עם כל הקמפוס (ג׳ומנג׳י ).