שיפלייק 01.7.2019

יום אחד עשר :)

אז היום השכמנו ליום אחרון של לימודי האנגלית!Smileys

אכלנו ארוחת בוקר ומיד לאחריה היה לנו מבדק קטן, כדי לראות ולבדוק את רמת ההשתפרות.

עבר בסדר גמור, ואחר כך המשכנו לעוד שיעור רגיל אחרון בכיתות.

לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים, והתכנסנו שוב לפעילות הצהריים.

בחלק הראשון היה לנו פעילות עם הצרפתים. ישבנו בשני מעגלים פנימי וחיצוני אחד מול השני, וכל פעם היה שאלה שכל זוג היה צריך לענות עליה. כמו מה אני עושה בזמני הפנוי, מה האוכל האהוב עליי, וכו. וככה הכרנו אחד את השני טוב יותר :)

אחר כך שיחקנו כיסאות מוזיקלים והיה מגניב.Smileys

לאחר מכן היה לנו הפסקה ארוכה, לנוח קצת כי אתמול חזרנו מאוחר מאוד, ורצינו לבוא מלאי אנרגיות לדיסקו הערב. נפגשנו לארוחת ערב, נרגשים לקראת הקידוש! ביקשנו מראש מיץ ענבים וחלה, והזמנו את כל החברים שלנו לבוא להשתתף 🤗🤗 ישבנו בשולחן המרכזי בחדר אוכל, והסברנו לנוכחים שזה חלק מסורתי ביום שישי בערב שעושים כדי להיות יחד. אורי קידש על המיץ ענבים, וכולם בירכו את כולם בשבת שלום. הילדים של הקבוצה כבר יומיים לימדו את כולם להגיד את צמד המילים האלו😚😀 שתינו מיץ ענבים וחילקנו חלה טבולה במלח לסינים, לצרפתים, לספרדים, ואפילו לצוות של ארדמור! כולם שמחו ששיתפנו אותם והרגישו חלק.Smileys

ומיד לאחריה נפגשנו באולם המרכזי לטקס חלוקת תעודות סיום!

המנהלת קראה שם אחרי שם, וקמנו לקבל את התעודה שלנו על הבמה. הצטלמנו יפה והתרגשנו. איזה תהליך ואיזו התקדמות עברנו, השתפרנו כל כך💪 חילקו גם כמה תעודות הצטיינות, וסחתיין ענק ענק לתמר ושירה שקיבלו תעודה נוספת על יצירתיות, שיתוף פעולה ואווירה טובה בכיתה!!Smileys

לאחר הטקס התחיל הדיסקו. רצנו לשים את התעודות בחדרים וחזרנו לרקודדדד

האולם היה מעט חשוך, היו אורות מהבהבים וסטיקלייטים זוהרים. שרנו ורקדנו עם כולם את השירים האהובים באנגלית, והיו גם שירים בספרדית.Smileys

אחרי שבועיים במרכז כבר הכרנו את רוב הילדים ורקדנו כולם ביחד ממש. אחרי הדיסקו, נפגשנו עם הצרפתים להגיד להתראות לקראת עזיבתם מחר. היו חיבוקים, היו דמעות, והחלפנו אמצעים לשמירה על קשר.SmileysSmileys