שיפלייק 01.7.2019

היום החמישי בסאמר סקול

את הסיפור היום כבו מילנה והילה המתוקות שסיפרו לנו איך עבר היום:Smileys

היום בבוקר לאחר שקמנו התארגנו לארוחת בוקר.

קבענו עם הבנים של הקבוצה לבוא לבניין ומשם הלכנו לחדר אוכל ואכלנו כולם יחד.

לארוחת הבוקר היה טוסטים עם חמאה, ביצים מקושקשות, ירקות, תפוח אדמה, שוקו חם וגבינות- ארוחה מלאה בכל טוב.

לאחר ארוחת הבוקר נכנסנו לכיתות הלימוד.

בשעה הראשונה למדנו כרגיל ובתחילת השעה השניה צפינו במצגת על לונדון.

לאחר מכן חזרנו לכיתות ולמדנו עוד כ40 דקות. לאחר הלימודים הוה לנו זמן חופשי והלכנו לארוחת הצהריים.

בארוחת הצהריים היה דג וירקות, תפוח אדמה, נקניקיות וצ'יפסים.

לאחר ארוחת הצהריים התארנו לקראת הטיול שלנו לעיירה הנלי.

צעדנו במשך כשעתיים וחצי עם עצירות באמצע והגענו לעיירה. הדרך לעיירה הייתה מדהימה וכייפית, ראינו את נהר התמזה, צימחיה מיוחדת וחיות והתפעלנו מהבתים הגדולים והמיוחדים שראינו בדרך.

כמובן שגם בסטארבקס הספקנו לעצור ולהתפנק לאחר ההליכהSmileys

לאחר שחזרנו מהעיירה הלכנו ישר לארוחת הערב, עשינו קידוש, חילקנו לחם חם מהתנור ואפילו הצטרפו אלינו כמה סקרנים שהתלהבו מהמעמד.

אחכ התארגנו לקראת ערב ריקודים מטורף! רקדנו ועשינו שמח, ולאחר מכן הלכנו להתקלח וכל אחד הלך לחדרו.