אסקוט 14.7.2019

יום אחרון והביתה!

אז מה היה לנו ביום ראשון?

קמנו בבוקר, ווידאנו שלא שכחנו כלום בחדרים ואחרי ארוחת הבוקר ופרידות אחרונות מהחברים שהכרנו מרחבי העולם, חיבוקים, דמעות ועוקבים באינסטגרם, יצאנו לטיול האחרון שלנו.

העלנו את כל המזוודות על האוטובוס ונסענו לעיר רדינג!

היו לנו 7 (!!!!!!) שעות באזור קניות בעיר, ובזמן הזה ישבנו על קפה, עשינו שופינג, דיברנו וסיכמנו ביחד את החוויות שעברנו, ובסוף אכלנו ביחד ארוחת צהריים.

בשעה 18:00 בערך עלינו חזרה על האוטובוס והפעם... לשדה!

הכנסנו את שקיות השופינג למזוודות וניסינו לוודא שאין לנו אוברוואיט, ובאמת עברנו את כל זה בשלום! הבידוק עבר צ'יק צ'ק ועלינו למטוס.

וזהו. כך הסתיימה לה חוויה של שבועיים אינטנסיביים, מלמדים ומיוחדים באנגליה.

קבוצה יקרה שלי,

אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם על שנפתחתם בפניי, הייתם מי שאתם ולא התביישתם להראות את זה.

מקווה מאוד שתזכרו את החוויה הזאת לטובה ושלא תשכחו אותי, כי אני לא אשכח אתכם!

היה לנו העונג להדריך וללוות אתכם, להיות לכם אוזן קשבת, ואפילו לשמוע את התלונות ולהיות מדי פעם גם שק החבטות שלכם 😉 אתם קבוצה מצויינת ואנשים טובים, מקווה שתשמרו על קשר!!!

** מזכירה בפעם האחרונה- תעלו סיפורים פה לאתר, ואז תזכו בפגישה שווה!! רק אם כל הקבוצה מעלה אז יאללה!!! **

שיהיה לכם המשך קיץ מהנה!!!