אסקוט 14.7.2019

היום האחרון שלנו במרכז אסקוט

לא מאמינים שכמעט נגמר!!!

היום אחרי ארוחת הבוקר הקבועה שלנו במרכז, יצאנו באוטובוס ביחד עם עוד קבוצות מרחבי העולם לעבר אוקספורד!!!

אחרי נסיעה די ארוכה, יצאנו מהאוטובוס, פתחנו מטריות (אחרי שאתמול היה חום אימים, כן?) והתחלנו להסתובב ברחוב היפייפה. היה גשום אבל לא קר מדי, הלכנו ביחד כל הקבוצות וצילמנו את הבתים היפים שהיו סביבנו.

וכמו שאתם יודעים, אנחנו אוהבים שופינג (!) אז קיבלנו גם זמן לזה. אחר כך הלכנו ביחד כולם לעבר טירת אוקספורד ועשינו שם סיור מעניין עם מדריך שסיפר לנו סיפורים והסביר לנו הכל באנגלית. טיפסנו על גבעה בתוך האזור של הטירה ומשם היתה לנו תצפית מהממת על כל העיר (כמובן שגם שם צילמנו תמונות).

אחרי שנגמר הסיור עלינו חזרה על האוטובוס וחזרנו ישר לארוחת הערב האחרונה שלנו במרכז אסקוט!

אחר כך קיבלנו זמן לארוז ולארגן את החדרים שלנו כי הגיע זמננו להתחיל להיפרד מכולם.

נפגשנו כולנו לקבל בחזרה את הכסף שלנו לקראת השופינג מחר בעיר רדינג, עשינו ביחד צ'ק אין לטיסה וניהלנו שיחה לגבי ההתנהלות בשדה, במטוס וגם לאחר הנחיתה בנתב"ג.

ועכשיו אנחנו הולכים לישון!