מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אסקוט 14.7.2019

יום שלישי, מטיילים באסקוט

מה היה לנו אתמול?

 

בבוקר יצאנו לטייל באוויר הצח של העיירה אסקוט. הלכנו במשך 20 דקות בערך עד שהגענו לסטארבאקס וישבנו קצת להתפנק על שייקים, מיצים ונשנושים.

 

אחר כך היה לנו זמן בסופר ממול, sainabury's. החברה ביקשו להקדים את הסיור לשלישי (הוא בכלל היה מתוכנן לשישי) בגלל שרצו שיהיה להם חטיפים ונשנושים מפנקים בחדר להמשך השבוע, אז סידרתי להם את מה שרצו ובאמת קנינו קצת פינוקים.

 

לאחר מכן חזרנו למרכז עם השלל וישבנו קצת על שפת הנהר, והעברתי להם פעילות קצרה ומגבשת שאחריה היה להם קצת זמן חופשי וארוחת צהריים.

 

אחרי הארוחה כולם נכנסו לשיעורי האנגלית. הכיתות עברו שינויים קלים עקב העזיבה של החברים משבוע שעבר וההצטרפות של החברים החדשים השבוע.

 

לפני פעילות הערב ישבנו ביוזמתנו- המדריכה הסינית, האיטלקית ואני, ובנינו ביחד פעילות ערב מגבשת לשלושת הקבוצות שלנו.

 

היו הרבה מאוד ילדים בפעילות (70!!!) אבל זאת היתה חוויה מיוחדת ומהנה מאוד. התחלנו ממשחק של שבירת קרח, אחר כך עשינו "ספיד דייטינג", שזה אומר שכל ילד ישב עם ילד ממדינה אחרת ודיבר איתו במשך כמה דקות (שאל שאלות, התעניין וגילה עליו דברים חדשים ומעניינים).

 

אחר כך שמנו מוזיקה וכולם היו צריכים לרקוד ביחד עד שהמוזיקה עוצרת וצריך לא לזוז, מי שזז- נפסל! היה מצחיק וכיף. שמנו שירים מגוונים שכולם אוהבים, ביניהם את השיר "סולדי" של האיטלקים מהארוויזיון, מה שגרם להתלהבות וצחוקים מכל הצדדים.

 

היה ערב אנרגטי וכיף, שאחריו החברה החליטו שהם רעבים ובא להם פיצה לילית, אז כמובן שזרמתי איתם!

הזמנו דומינוס ועשינו ישיבת פיצות לתוך הלילה 🍕

 

היה יום עמוס ומהנה,

ומחר..... שופינג!!!!

 

אוהבים ומתגעגעים,

אנחנו ❤

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה