אסקוט 14.7.2019

יום רביעי- סיור ראשון! טירת וינדזור

יום רביעי, חיכינו לך! היום סוף סוף נצא לסיור הראשון שלנו, איזו התרגשות!!!

אז עכשיו השעה 09:00 פה באנגליה, כל החמודים שלכם בשיעור אנגלית השני שלהם, וישר כשהם יסיימו נתארגן ליציאה לטירת ווינדזור המהממת. צפו לעדכונים... יום נפלא שיהיה

עדכון:

הורים יקרים!! כותבת לכם בדיליי על ההמשך מאתמול כי היה כל כך עמוס ומטורף.

אז נתחיל מזה שהיה ממש טוב ומרענן לצאת קצת מהמרכז, כל הילדים היו מרוצים ושמחים קצת לטייל.

ישר אחרי ארוחת הצהריים עלינו על האוטובוס עם עוד כמה קבוצות ונסענו במשך בערך 20 דקות לטירת וינדזור היפייפיה.

כשהגענו לטירה כל אחד קיבל אוזניות ומכשיר טאצ׳ שמראה את האזורים בטירה עם הסברים באנגלית למי שהתעניין, ואז יצאנו לדרך. עשינו סיור ברחבי הטירה, ולא תאמינו כמה היא יפה!!!! לצערנו היה אסור לצלם שם בפנים, אז תצטרכו פשוט להאמין לנו שזה היה יפייפיה, ואולי יום אחד אפילו תלכו לבקר שם בעצמכם, אנחנו ממליצים

אחרי שסיימנו את הסיור בטירה קיבלנו 40 דקות זמן חופשי באזור קניות חמוד שנמצא ממש קרוב. איזה כיף לעשות קצת שופינג! התפזרנו כל אחד למה שעניין אותו ונפגשנו חזרה ב... סטארבקס כמובן! כמה חיכינו לקפה הזה (:

אז כמו שאתם בטח מנחשים, נהננו מאוד! חזרנו חזרה למרכז עם מצב רוח טוב ואנרגיות חיוביות ישר לארוחת הערב.

אחר כך היתה לנו פעילות ערב ושוב יצא לנו להכיר עוד אנשים חדשים ונחמדים- איטלקים, ספרדים, צרפתים וסינים! ואם תשאלו אותי, זה החלק הכי כיף וחשוב.

וזהו הורים יקרים, אנחנו נמשיך לעדכן אתכם ונהיה בקשר!!