רויאל סקול 2 23.7.2018 שומרי מסורת

יום אחרון וסיכום קטן

ביום ראשון בבוקר קמנו בשעה מוקדמת מאוד, התארגנו, ארזנו אריזות אחרונות ונפגשנו כולם במועדון. הילדים עברו יחד עם המדריכות על החדרים לבדוק שהכל נשאר נקי ולא שכחנו כלום, חייבת לציין שחברי הקבוצה הפתיעו אותי ביכולות הניקיון שלהם!

בהתרגשות רבה עלינו על האוטובוס ותוך זמן קצר כולם נרדמו (בכל זאת לא ישנו הרבה בלילה). כרגיל, בתור קבוצה עם מזל מדהים, עברנו במהירות ובקלות את כל שלבי הביטחון והגענו במהרה לדיוטי פרי! כשגילינו שהטיסה נדתחה קצת זה שימח אותנו שיהיה יותר זמן לקניות😂💰

עלינו על הטיסה, המראנו ולאחר מכן התחילו טיולים, חיבוקים, דיבורים וצחוקים אחרונים בין חברי הקבוצה. הייתה תחושה של פרידה קרבה עם הרבה דמעות עיניים אדומות.

מהרגע שירדנו מהמטוס כולנו כבר ממש התרגשנו והילדים רצו ללכת הכי מהר שאפשר! מה שקרה בסוף כבר כולכם יודעים ❤️ שמחנו לפגוש את כל ההורים והמשפחות!

למדתם כבר שאני קצת קיצ'ית אז אני רוצה להגיד שוב שהיה לי כיף איתכם בטירוף, הצחקתם, ריגשתם ולפעמים גם קצת שיגעתם 😉 כל אחד ואחת מכם הוא מיוחד והכניס לקבוצה את האישיות שלו. אז אדיר, ארי, יוסף, נועה, מיתר וכנרת - אוהבת אתכם מאוד, מחכה לקרוא את הסיפורים שלכם ושנזכה במפגש 🎉