רויאל סקול 2 23.7.2018 שומרי מסורת

לונה פארק בכל הכוח!

הגענו ליום המיוחל, לונה פארק Thorpe park! כשההתרגשות בשיאה יצאנו לנו לדרך במיניבוס קטן ונחמד, רק שומרי המסורת, לנסיעה של 3 שעות, שיחקנו כן לא שחור לבן כמעט כל הדרך וזה העביר את הזמן קצת יותר מהר, אבל את האמת, כבר התרגלנו לנסיעות האנגליות הארוכות.

הגענו ללונה פארק וגילינו את העומס הרב שיש גם באמצע שבוע שם 😱 שמחנו שהגענו ברביעי ולא בשבת עם יתר הקבוצה כי חשבנו שיהיה לנו קצת פחות עמוס. היו תורים ממש כמו בפארקים של דיסני, צריך לחכות בין חצי שעה לשעה וחצי לכל מתקן. יום מלא בסבלנות 💆. המקום מלא ברכבות הרים ענקיות עם סיבובים ועליות וירידות ענקיות, כמובן שכולם ישר רצו לשם! למרות שהקבוצה שלנו מורכבת חצי חצי מאוהבי רכבות הרים ענקיות וכאלו שלא, כולם הסתובבו יחד. הפארק מסודר בצורה מעגלית עם הרבה דרכים קטנות בפנים, זה גורם להכל להראות מבלבל ואתה חוזר שוב ושוב לאותם המקומות בלי לשים לב 😅.

רכבת ההרים הראשונה שרצו לעלות עליה, אחרי תור של שעה, וכבר ממש הגעה למושבים, החליטה להיתקע, והורידו אותנו ממנה! זה היה מאוד מעצבן אבל הסתכלנו על הצד החיובי, מזל שזה לא נתקע כשהיינו באמצע לופ עם הראש כלפי האדמה! הבאנו בגדי ים והיינו מוכנים לאבובים, כל החברה עלו יחד לאבוב ויצרו פעילות גיבוש לקבוצה 🎉 אכלנו בפארק, חלקנו שתינו ברד, היה יום חמים עם השמש בחוץ, ממש מזג אוויר מושלם!

הדרך חזרה הייתה עמוסה בפקקים, ולחוצה בזמן, הגענו חזרה 20 דקות לפני הפעילות הבאה, מזל שהחברים דאגו והביאו לנו את האוכל לסלון במגורים שלנו, אוכל אסיאתי טעים ביותר 😍. רצנו לאכול ולהתארגן והגענו למופע הכשרונות.

במופע חלקנו הופענו עם כל מיני ריקודים ושירים, שמענו שירים בכל מיני שפות של הקבוצות השונות, וראינו ריקודים שהיו ממש יפים! אבל אין ספק שברגע שהישראלים עולים לבמה יש אווירה של מסיבה 💃.

מחר יש לימודים, כמעט בפעם האחרונה, ולאחר מכן נוסעים למדאם טוסו ומחזמר אלאדין ✨.