קיימברידג ארדמור′ 08.7.2018

יום שלישי - חוגגים

שלום לכולם!

אז היום עבר עלינו יום משמח מלא בחגיגות.

התעוררנו בבוקר והלכנו לארוחת בוקר, כבר שם התחילו לחגוג לי ולעוד תלמיד צרפתי יום הולדת ובכל הזדמנות שרו שירי יום הולדת בקולי קולות. 🎉

מהרגע הראשון שהילדים גילו שיש לי יום הולדת במהלך השהות שלנו כאן שהם מתכננים דברים ליום הזה. 😍

אחר כך נכנסו לשיעורים, ושובצנו מחדש. בשיעור הראשון למדנו על נושא כללי, בין היתר דיברנו על ההבדל בין עבודה ללימודים. בשיעור השני קיבלנו פרוייקטים חדשים, היינו צריכים להמציא משחק, ואז להסביר אותו באנגלית. בהמשך השבוע אפילו נשחק אותו. חלקנו שיתפנו את חברי הקבוצה במשחקים שהמצאנו, הם עומדים להיות מאד מגניבים. 👏🏻👏🏻

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לסיור נוסף בקיימברידג׳, המדריך ליווה אותנו למקומות חדשים בעיר, והראה לנו מקומות בהם לומדים ומתגוררים הסטודנטים של קיימברידג׳. 🏙🏛🏫

אחרי הארוחת ערב, הקבוצה אירגנה לי ולתלמיד הצרפתי מסיבת הפתעה, הם שיתפו בזה את מנהל המרכז, האחראית פעילויות והמדריכים הבריטים וממש הצליחו להפתיע אותנו. הם ארגנו בספרייה חטיפים ועוגות, וקישטו עם בלונים, פוסטרים של יום הולדת שמח, ציירו על הלוח, והביאו קונפטי. הגענו למקום התלמיד הצרפתי ואני מופתעים בטירוף, חגגנו וזללנו וכמובן שהתרגשנו.

אחרי המסיבת הפתעה הכי טובה שחגגו לי! הלכנו לשחק משחק שצריך לזרוק ולתפוס כדור דמוי בייסבול 🏉, והיה גם סרט לאלו שהעדיפו משהו יותר רגוע. 🎬

היה יום מאד מאד מוצלח! נהנו וצחקנו, וחגגנו המון! הילדים באמת חשבו על הכל! באמת מחמם את הלב ומרגש מאד!! 💝 💕❣😍

אל תדאגו, לא שכחתי שאני צריכה לעדכן לגבי תוצאות המשחקים של אתמול.. אז... כמובן שלא היה לי ספק, והקבוצות שבהן אנחנו השתתפנו ניצחו ! 🏆