קיימברידג ארדמור′ 08.7.2018

יום שבת - היום ה6 בקמפוס !

אז מה עשינו היום?

התעוררנו בבוקר מעט מוקדם מהרגיל והתארגנו ליציאה מהמרכז.

עלינו על אוטובוס יחד עם כל ילדי המרכז, ונסענו נסיעה שארכה כשעה וחצי, לראות יחד את הטירה היפה בWindsor.

בהתחלה הלכנו ברחובות היפים שנראים עתיקים לעבר הפנימייה בה למדו הנסיכים, הסבירו לנו על החיים בפנימיה ומי רשאי ללמוד בה. אחר כך הלכנו לטירה, הסתובבנו במקום היפייפה קרוב לשעה וחצי, נכנסו לארמון וראינו המון חדרים גדולים ומרהיבים, אוספים של כלים עתיקים, תכשיטים ובגדי מלוכה, המון זהב ואוצרות של בית המלוכה, חלונות צבעוניים ופסלים מרשימים,

והכי יפה היה הנוף היפייפה מהטירה, שפשוט כיף להסתובב בחוץ ולהתרשם מהמדשאות הענקיות והבניינים העצומים והמרשימים.Smileys ממש חוויה!!!Smileys

אחרי הסיור קיבלנו זמן חופשי בעיירה - הסיבוב שופינג שכולנו חיכינו לו, חלקנו התענגנו על מילקשייקים, חלקנו אכלנו מקדולנדס וחלקנו עשינו שופינג בחנויות הבגדים!!!!!!🛍🛒

את כל הסיור עשינו יחד עם הארגנטינאים והברזילאים, שוחחנו איתם, שאלנו שאלות, הסברנו על ארץ ישראל ואפילו ישבנו לידם באוטובוס בדרך חזרה. 👫👫

חזרנו לקמפוס לארוחת ערב, משם השתתפנו בפעילויות ספורט כל הקבוצה שלנו. 🏉🏸⚽

הולכים לישון אחרי יום ארוך ומעייף.. עם חיוך גדול וציפייה ענקית לקראת מחר שהולכים לת׳ורפארק ! 🙌🏻🙌🏻