לוס אנג′לס 08.7.2018

Las Vegas baby

אמאבא אנחנו בוגאס!!!!!!!

היום בבוקר נפרדנו סופית מUCLA , הצוות והחברים ויצאנו לדרך היישר לוגאס 😎😎😎

העצירה הראשונה הייתה בOutlet ענק של כל המוצרים הכי שווים ועם סיילים מטורפים 😍🤗😍🤗

את הצהריים אכלנו בIn N Out... שאם שואלים את סולי זו רשת ההמבורגרים הכי טובה בארה"ב 🇺🇸❤

המשכנו בדרך לכיוון וגאס כי הד רך עוד ארוכה... לצערינו נתקענו בפקקים אבל מי כמונו יודעים לקחת כל דבר בסבבה... עשינו עצירה לגלידה ונשנושים באמצע הדרך. .🍦🍧🍨🍩

בדרך המדריך הסביר לנו קצת על בדרך, על הרי  הרוקי שחוצים ממקסיקו ועד קנדה, על העובדה שהימורים בנבדה חוקיים ולכן ניתן  לדעת בדיוק היכן עובר הגבול בין קליפורניה ונבדה לפי קזינו ענק שעובד בדיוק בין הגבולות... 🍭🏁

ואז.... עשינו את זה! אנחנו בוגאס... 😀😀😀😀

הכל נראה בדיוק כמו בסרטים, ענק ומנצנץ...

נכנסנו למלון מהמם ונעים עם חדרים ענקיים ומיטות של מלכים אבל יצאנו מיד לארוחת ערב במסעדה בשם senor frog, שזו מסעדה מקסיקנית מעולה!! עם עיצוב נדיר!

כל אחד לקח מנה שהוא בחר..  המבורגר, כנפיים, טאקוס, סלטים ועוד...

מיד אחרי המסעדה הלכנו למופע cique de solie שזה מופע הקרקס ואקרובטיקה מדהים !!

בדרך בין המסעדה והמופע היה בתוך קזינו ענק אז זכינו לראות ולהצטלם בתוך כל בטירוף

זהו.. אז חזרנו למלון לשינה של נסיכים ונסיכות

מחר לילה אחרון..  בכלל לא נתפס!!!!!

אבל היי... עוד יום ארוך לפנינו !