לוס אנג′לס 08.7.2018

Universal studios

אמאלההה אבאלהההה אתם לא מבינים איפה היינו היום...

UNIVERSAL STUDIOS SmileysSmileysSmileys

המקום האגדי שיוצר את הסרטים הטובים ביותר, את הדמויות המוכרות ביותר, בין היוצרים הגדולים בעולם של התעשייה בהוליווד...Smileys

יצאנו מוקדם כדי להספיק כמה שיותר,

עלינו על האוטובוס יחד עם הקבוצה מיפן,

התלמידים מקסימים ושקטים אך יחד עם זאת מאוד סקרנים ורוצים להכיר אותנו.Smileys

אחרי נסיעה לא ארוכה במיוחד הגענו...

עצרנו ליד השלט המפורסם, הסמל האגדי של המקום... הלוגו של יוניברסל... הצטלמו ביחד, ולבד ושוב ביחד, ושוב לבד... קיצר מלא תמונות מכל זוית...Smileys

נכנסנו לתוך העולם של של סרטיםSmileysSmileys

המקום מחולק לפי עולמות שונים ולכל עולם יש אטרקציה ייחודית לו...

המקום היה עמוס באנשים והתורים היו ארוכים לפעמים אבל היה שווה כל רגע !

אנחנו בעיקר התלהבנו מהמומיה... שזו נסיעה כמו ברכבת הרים עם אנימציה מיוחדת ודקורציה מנקרת עיניים Smileys

גם העולם של הארי פוטר מאוד מיוחד...

כבר מהכניסה העולם נראה שונה, כל החנויות והאטרקציות בנויות בצורה של טירה

אצל הארי פוטר עפנו יחד איתו בין העולם יחד עם אנימציה עוצרת נשימה ומרגישה ממש כמו המציאותSmileysSmileysSmileys

בעולם של המניונים הכל משעשע, מלא בובות של מניונים, גם ממש ענקיות בגודל שלנו כמעט

מלא חולצות שוות ומרצנדייס מגניבות כמו כוסות, צלחות בובות, שוקולדים ומה לא...Smileys

ביקרנו גם בפארק היורה , שהחזיר אותנו אחורה בזמן לתקופת הדינוזאורים העוצמתיים

עלינו על רכבת הרים בתוך מסלול מים שבו הותקפנו ע"י דינוזאורים ענקיים !!!SmileysSmileys

זה רק חלק קטן ממה שחווינו וראינו, היה באמת יום קסום

בערב חזרנו לקמפוס מותשים היישר לארוחת הערב (בחדר אוכל מס' 3, כי הוא הכי שווה...)

והתכנסנו לאחר מכן לפעילות ערב משותפת לכל התלמידים מכל העולם,

היה קצת יותר רגוע מאחר וכולם חזרו עייפים מאתרים השונים אז ראינו סרט ושיחקנו קצת בקלפים