לוס אנג′לס 08.7.2018

UCLA- אנחנו פה

מי היה מאמין שעד לפני כמה שעות בודדות נפרדנו מכם בנתב"ג הורים יקרים...

מפה לשם... אנחנו בלוס אנג'לס !!! Smileys

אז אתם בטח תוהים לעצמך מה עבר עלינו מהרגע שנפרדנו...

אז ככה..

עשינו צק אין זריז, מסרנו מזוודות, החתמנו דרכונים ויאללה לדיוטייייי

בדיוטי עשינו קצת קניות אבל שומרים את השופינג השווה לארה"ב...

בזמן שאנו מסתובבים, שמנו לב שעוד לפני שהגענו ללוס אנגלס אנחנו מוקפים באבק כוכבים Smileys

תחילה פגשנו את אסי כהן מארץ נהדרת והיינו קצת סטוקרים Smileys

עוד לפני שהספקנו להתלהב... כבר פגשנו את און רפאלי, אח של בר רפאלי, ההורסססססססס והחתיךךךך ויאוווו כמה סלפי עשינו אותו ושיגענו אותו קצתSmileys , ולמרות הכל הוא היה חמודי וזרם איתנו...

בהמשך גילינו שהוא אפילו איתנו על הטיסה אז אולי עוד תשמעו עליו...Smileys

היינו מוכנים לטיסה ארוכה במיוחד של 14 וחצי שעות...

למרות משך הטיסה ... הזמן עבר ממש מהר, צפינו בסרטים וסדרות, שיחקנו במערכת המולטימדיה במטוס וכמובן שגם קצת נמנמנו וגם דיברנו והכרנו קצת יותר לעומק.

חלף הזמן ממש מהר ויואו שיאווווו נחתנו בלוס אנג'לס !!!!Smileys

בשדה חיכתה לנו נציגה של ARDMORE- בית הספר שמארח אותנו ונסענו לUCLA, המקום בו אנו שוהים לשבועיים הקרובים.

הגענו לUCLA וגילינו שמדובר ממש בעיר עצומה!!

קיבל את פנינו, ראש בית הספר, קיבלנו חדרים מפנקים מפנקים, פינקו אותנו בפיצה לארוחת בוהוריים... ולקינוח פרצל עם סוכר... מתוק מתוק...Smileys

מיד לאחר מכן נגשנו למבחן רמה כדי להשתלב כבר מחר במערך השיעורים ובכיתות...

המבחן התחלק לשלושה חלקים- שאלות אמריקאיות, כתיבה ומבחן בעל פה.

למרות ההתרגשות, הלחץ והעייפות, עשינו זאת כמו אלופים!

בצהריים כבר יצאנו לסיבוב הראשון להכיר את האיזור, נכנסנו לחנות האוניברסיטה שבה מצאנו מלא מזכרות מUCLA ועוד מלא דברים מגניבים יותר ומגניבים פחות...

בהמשך נכנסנו לחנות TARGET, שזו חנות שיש בה הכל- בגדים, נעליים, בגדי ים, צעצועים , אוכל ואפילו סטארבקס...

אז איך אפשר סטארבקס בלי קפה קר !!

שיצאנו מהחנות, בדרכנו חזרה לביתנו החדש... נתקלו באוטו גלידה שמוכר פירות טריים ושווים אז לא יכולנו לוותר על זה !

כשהגענו לקמפוס, ישירות לחדר האוכל שהרגיש ממש כמו בית מלון... המבחר היה מטורף

סלטים, קינוחים, פסטות, בשר, צמחוני, קוסקוס, שתייה מכל סוג , הכל נקי, נעים וטעים ! Smileys

ובערב בערב...כבר מעוכים ותשושים מהטיסה, מהמבחן והמסע לאורך היום נפגשנו לפעילות קצרה עם כל תלמידי בית הספר, פגשנו ילדים מצרפת, ברזיל, רוסיה, יפן ואפילו טאיוואן !! התערבבנו מעט וסיימנו את הערב עם חיוך ובצפייה למחר להתחיל יום נוסף !

אז זה הרגע לומר לילה טוב (למרות שאצלכם כבר עוד רגע בוקר...)

אוהבים אתכם ושולחים מלא נשיקות ומודים לכם שבזכותכם אנחנו כאן ! SmileysSmileys

ואל תדאגו... שומרים עלינו ;)