ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

Statue of Liberty!

עוד יומיים.. 😳😳😳

היום קמנו ליום האחרון של הלימודים. נפגשנו בחדר האוכל לארוחת הבוקר ולאחר מכן ניגשנו לכיתות בפעם האחרונה. היום היה לנו מבחן מסכם בכדי לראות כמה התקדמנו מתחילת השיעורים.

לאחר מכן חלק מהמורים החליטו לעשות שיעור חוויתי מלא במשחקים, וחלק החליטו לעשות סיכום בעל פה.

בתום סיום הלימודים האחרון, ניגשנו לארוחת הצהריים במרכז ולאחר מכן התארגנו ויצאנו לכיוון הסאבוואי עם המדריכות אריקה ודיאנה.

היעד שחיכה לנו היום הוא יעד סופר מרגש - Statue of Liberty.

הגענו לאזור הנמל שממנו יוצאת המעבורת לפסל החרות, קיבלנו את הכרטיסים, עמדנו מעט, עברנו בביטחון ועלינו למעבורת.

המעבורת עשתה את דרכה לכיוון האי שעליו נמצא הפסל (כ15 דקות). כשירדנו לאי, קיבלנו מעט זמן להסתובב באי. כמובן שניצלנו את הזמן בכדי לצלם אינספור תמונות של הפסל, להצטלם עם הפסל ולאכול גלידה.
כשסיימנו את המיני סיור שלנו באזור הפסל, עמדנו בתור לכיוון המעבורת חזור.

כשהגענו למרכז, התקלחנו, התארגנו וניגשנו לארוחת הערב. דאגנו לחלה ומיץ ענבים ועשינו קידוש אחרון יחד.
לאחר מכן התארגנו והלכנו למסיבת יום שישי. שם חיכה לנו ברייס - מנהל המורים.
הוא חילק לכל התלמידים שעוזבים בימים הקרובים תעודות סיום.

ניגשנו אליו, הצטלמנו, קיבלנו פרגון מחברי הקבוצה ומשאר הקבוצות, ואז החלה המסיבה.
בנוסף, קיבלנו חולצות לבנות ומלא עושים בכדי שנוכל להכין מזכרות אחד לשני. דאגנו לקשקש ולקשט את החולצות הכי טוב שיכולנו. גילינו שאנחנו קבוצה די יצירתית. 😃

בתום המסיבה, חזרנו לבניין המגורים, התארגנו לשינה וניסינו להרדם. מודים שהמשימה לא הייתה כזו פשוטה.

אנחנו עדיין לא מאמינים כמה שהזמן עבר לנו כל כך מהר.. מחר מחכה לנו יום מרגש עוד יותר.