ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

היום ה12 - Empire State Building!

היה לנו יום ממש ממש פורה היום! הספקנו לעשות ולראות ממש הרבה דברים 😄

שוב פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר קצרה ומשם הלכנו כרגיל לשיעורים, גם היום כמו בשאר הימים היה לנו חידון מגניב של קהות ששיחקנו בכיתה, ומי שניצח קיבל שוקולד 😋 גם עיצבנו לנו את בית החלומות, בית שמשותף לשני חברי צוות שהרבה מהם היו ילדים מחו״ל! וככה יצרנו קצת חיבור עם ילדים ממדינות אחרות!

כשהסתיים יום הלימודים המשכנו לארוחת הצהריים, שבענו, נחנו מעט ונפגשנו עם המדריכות המקומיות שליוו אותנו היום - אריקה, בריטני ודיאנה. הפעם היעד היה בין הבניינים הגבוהים ביותר בארצות הברית Empire State Building. 🏢

כשיצאנו מהקמפוס עם לכיוון הרכבת, הדרך לשם פתאום נעשתה טבעית יותר. אנחנו לאט לאט מתרגלים למקום ומתחילים להרגיש מקומיים.
ירדנו מהסאב וואי ברחוב 33 והתחלנו ללכת לכיוון האמפייר סטייט בילדינג.
כשהגענו לאמפייר סטייד בילדינג, קיבלנו את הכרטיסים שלנו ונכנסו פנימה. כמו כל התיירים, עצרנו לתמונה קבוצתית על מסך ירוק.
לאחר מכן עלינו במעלית עד לקומה 80, עצרנו לאינספור תמונות בכל מיני זוויות שונות. לאחר מכן המשכנו במעלית לקומה 86 וגם פה הצטלמנו וצילמנו לא מעט תמונות.
כשהבנו שצילמנו מספיק תמונות בכל הזוויות האפשריות, החלטנו לרדת חזרה למטה. בדרך הראו לנו את התמונה הקבוצתית שלנו והציעו לנו לקנות אותה ב25$ לתמונה. מודים שהתלבטנו קצת אך לבסוף החלטנו שאין טעם ושלנו יש תמונות יותר יפות.🏢

כשהגענו למרכז עשינו את דרכנו ישירות לכיוון חדר האוכל, אכלנו ארוחת ערב ועלינו להתארגן בחדרים לקראת ערב ״כשרונות צעירים״ שעמד בפנינו במסגרת פעילויות הערב. 🎤🎷🎬🎺🎸🎼💃🏻🕺🏻

שמחים לבשר שביחס לשאר חברי הקבוצות מהמדינות השונות, אנחנו הישראלים בלטנו לטובה בכל הקשור לריקוד, שירה ובעיקר שמחת חיים!
המדריכים והמורים המקומיים עלו ורקדו איתנו, המדריכות שלנו עלו במופע סלסה, דאגנו לשיר את השיר של נטע ברזילי Toy ועוד.
אין ספק שזהו ערב שאנחנו לא נשכח במהרה, ויותר מכך, גאים להגיד שגם הסביבה שלנו לא תשכח אותנו כל כך מהר.💙

בתום ערב הכשרונות, חזרנו חזרה לכיוון החדרים, הץקלחנו, התארגנו, נשנשנו עוד קצת ממתקים והחלטנו שהגיע הזמן לישון.😴😴😴

מחר מחכה לנו יום יחסית רגוע, אך כמובן שעם הפתעות מגניבות.

מקווים שאתם כבר מתחילים להתגעגע אלינו.