ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

!!We’re on Top of the Rock

איזה יום משגע..

אז כפי שאתם יודעים ומשערים לעצמכם, כל בוקר מתחיל אצלנו בארוחת בוקר. לאחר מכן, התפצלנו שוב לכיתות שלנו והתחלנו את יום הלימודים. בשיעורים דיברנו על סוגי סרטים, שמענו מוזיקה והמשכנו לתרגל את השיח באנגלית.

בתום יום הלימודים ניגשנו לארוחת הצהריים, והתארגנו ליציאה הראשונה שלנו למנהטן!!! ההתרגשות הייתה בשיאה! סוף סוף נכיר את העיר הגדולה.Smileys

פגשנו את המדריכה המקסימה שלנו שרה ויצאנו לכיוון הרכבת. גילינו שהדרך לרכבת היא הליכה של כ20 דקות. הדרך עצמה היא ברחוב הראשי בשכונה שבה אנו שוהים והיא מלאה בחנויות ומסעדות.

כשהגענו לרכבת, גילינו המון של אנשים והבנו שאנחנו צריכים להיות זריזים אם אנחנו רוצים להספיק לעלות לרכבת. אני מניחה שנתרגל לזה בימים הקרובים.

החלפנו עוד רכבת בתוך מנהטן והגענו ליעד שלנו - Top of the rock.

זהו בעצם בניין גבוה ומפורסם מאוד שנמצא במנהטן, במרכז רוקפלר ושמהקומה ה-67, אפשר לראות את כל העיר, גורדי השחקים הענקיים ולמעשה את כל המקומות שאנחנו מתכננים לבקר בהם בשבוע וחצי הקרובים.

כשהגענו ליעד מצאנו המון של אנשים בתור והחלטנו שאנחנו עושים שינויים בלו"ז בכדי לא לעמוד בתור. קיבלנו זמן חופשי ללכת לTimes Square ולעשות קצת קניות, בזמן שחלקנו העדפנו ללכת לאכול במסעדה שווה.Smileys

כעבור שעתיים קלות נפגשנו שוב, קיבלנו את הכרטיסים ועלינו לתצפית. מודים שהנוף היה מדהים ועוצר נשימה.

צילמנו אינספור תמונות בזוויות שונות ומגוונות, נהנו מהאווירה המדהימה של מנהטן והתחלנו את דרכנו חזרה לקמפוס.

כיוון שהגענו מעט מאוחר למרכז פספסנו את ארוחת הערב, ולכן העדפנו ללכת לאכול בקרבת הקמפוס. אכלנו, שתינו, צחקנו וחזרנו לקמפוס.

קיבלנו תדריך ליום למחרת, התארגנו והלכנו לישון.

מחר מחכה לנו עוד יום במנהטן.