ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

אנחנו פה כבר 8 ימים! היום ה2 בNY :)

היום השני בניו יורק..

התחלנו את היום הרשמי במרכז ובעיר המגניבה הזו בארוחת בוקר ומיד לאחר מכן התחלנו את השגרה היומית בחלוקה לכיתות.
חיכינו למורים המגניבים שלנו ועשינו את דרכנו לכיוון בניין הלימודים.
יום הלימודים הראשון הסתכם בהיכרות מעמיקה עם המורים, החברים לכיתה וכמובן - הרבה אנגלית. 💪🏻

בתום סיום הלימודים ניגשנו לארוחת צהריים מפנקת במיוחד. סלטים מגוונים, צ׳יפס בצורות שונות, אטריות, אורז, עוף, קינוחים שווים ועוד.

לאחר ארוחת הצהריים קיבלנו קצת זמן מנוחה שניצלנו להמשך היכרות עם החברים מהמדינות השונות.

נפגשנו שוב לסיור במרכז עם המדריכים המקומיים.
הכרנו את המגרש העצום, הבריכה, חדר המשחקים ואת שאר הכיתות בבניין הלימודים.
לאחר מכן, חלקנו נשארנו עם הארי לפעילות ספורטיבית במיוחד, וחלקנו הלכנו להתארגן לבריכה.
כשהגענו לבריכה, קפצנו, השתוללנו, שיחקנו בכדור, עשינו תחרות שחייה ועוד.

לאחר שהתקלחנו ונחנו קצת, נפגשנו לארוחת ערב.
למרות שארוחת הערב הייתה מלאה בטוב, החלטנו שבא לנו לפנק את עצמנו בערב גיבוש קבוצתי עם מוזיקה טובה ואיך לא?! פיצה!!!!!!
גילינו שיש פיצריה טובה במרחק הליכה. התקשרנו, הזמנו והלכנו להביא.

ערב הגיבוש שלנו היה מלא בשירה, ריקודים, מוזיקה טובה, חברה טובה, פיצה וכמה משחקים מעניינים ואף מאתגרים.
מצאנו את עצמנו רצים, רודפים ותופסים אחד את השני. כמובן שלאחר מכן נרגענו קצת וסיימנו את הערב במשחק חברתי שעזר לנו לגלות אחד על השני דברים מעניינים שלא ידענו.

בתום הערב הנפלא, הלכנו להתקלח ולהתארגן לקראת השינה.

מחר מחכה לנו הסיור הראשון למנהטן!
מודים שאנחנו סופר מתרגשים.