ניו יורק לגילאי 15-18 08.7.2018 לגילאי 13-15

תחילתו של השבוע השני בניו יורק

שלום לכם הורים יקרים!

הספקתם להתגעגע אלינו כבר? אנחנו מתגעגעים מאוד ולא מאמינים שעבר כבר שבוע + מאז שאנחנו פה.

אין ספק שהזמן טס כשנהנים! Smileys

אז היום קמנו לבוקר קצת אפרורי וגשום. אך למזלנו, מהר מאוד השמש החליטה לחזור ולהאיר לנו את היום לטיול המטורף שחיכה לנו.

התחלנו את היום בארוחת בוקר מפנקת עם חביתה מקושקשת, פנקייקים, בייגלים, ממרחים, קורנפלקס מכל המינים וכמובן שוקו שוקו שוקו.
לאחר ארוחת הבוקר, התארגנו ועשינו את דרכנו לכיוון הסאבוואי שלנו והפעם עם המדריך האהוב עלינו הארי ואחת המורות החדשות - דיאנה.

בנוסף, הצטרפו אלינו עוד כמה חברים בודדים מקבוצות שונות, מה שהפך את החוויה למעניינת יותר.
כמובן שכהרגלנו כל הליכה/נסיעה כוללת שירים של בוקר טוב, שיחות מעניינות וביצוע משימות במסגרת התחרות שלנו.
המשימה שלנו להיום הייתה לצלם שלושה אנשים שונים שמחזיקים שלושה חפצים שונים ושרים "בוקר טוב, בוקר טוב".
חלקנו צלחנו את המשימה די מהר, בזמן שחלקנו עוד היינו עייפים על הבוקר והשלמנו אותה במהלך היום.

הפעם, הסאבוואי היקר שלנו הוריד אותנו לא פחות ולא יותר בין צ'יינה טאון לlittle Italy.
סיירנו מעט ברחובות וראינו אינספור מסעדות מלאות שצופים בגמר המונדיאל, חלקנו סוף סוף מצאנו את החנות שרצינו Brandy ועשינו עוד קצת קניות.
כעבור שעה קלה נפגשנו שוב בנקודת המפגש שלנו, גלידרייה מושלמת (בלשון המעטה), והחלטנו לאכול קינוח לפני ארוחת הצהריים.
קנינו גלידות עצומות בטעמים שונים ומגוונים עם תוספות מטורפות(חבל שאי אפשר להעביר את הטעם דרך יומן המסע!! Smileys).

לאחר שטיילנו עוד קצת ברחובות, המשכנו לכיוון גשר ברוקלין המהמם. עלינו על הגשר, צילמנו אינספור תמונות, ואפילו הצלחנו לראות מרחוק את פסל החירות (שנבקר בקרוב מאוד).

לאחר שירדנו מהגשר עשינו את דרכנו לארוחת הצהריים. כמובן שקיבלנו ארוחת צהריים ארוזה ומוכנה ליום ארוך מחוץ לקמפוס, אך החלטנו שבא לנו לנסות את אחת המסעדות היותר שוות בארה"ב - "שיק שק". זוהי מסעדת המבורגרים מאוד מפורסמת ברחבי ארצות הברית.

לאחר שאכלנו ושבענו, התחלנו את דרכינו חזרה למרכז. למרות שהיינו מעט עייפים וחיכתה לנו קצת הליכה לכיוון הסאבוואי, כמובן שזה לא מנע מאיתנו לשיר, לרקוד ולהנות גם בדרך חזרה.

כשהגענו למרכז, קיבלנו קצת זמן מנוחה לפני ארוחת הערב. מודים שניסינו לנצל את זמן המנוחה כמיטב יכולתנו.

ירדנו לארוחת הערב ולאחר מכן המשכנו לפעילות הערב המטורפת שהמדריכים המקומיים ארגנו לנו.
התחלקנו לקבוצות והתחלנו במשחק "מצא את המטמון" ברחבי הקמפוס. כמובן שחיכו לנו משימות מצחיקות ומאתגרות כאחד. מלעשות שכיבות סמיכה ועד לכתיבת שמות של 10 מדינות בארה"ב לפחות.Smileys

לאחר שצלחנו את המשימות התחיל הבלאגן האמיתי שכלל מלחמת מים בעזרת בלוני מים עם המדריכים המקומיים. סיימנו את הפעילות רטובים אך מרוצים מאוד! Smileys

עלינו מהר להתקלח כדי לא להתקרר ונכנסנו למיטות החמימות שלנו.

מחר מחכה לנו עוד טיול מגניב.