ניו יורק לגילאי 15-18 08.7.2018 לגילאי 13-15

היום השישי בניו יורק - שבת שלום

הורים יקרים שבת שלום ומבורכת!

היום זה היום השישי למסענו.
כהרגלנו פתחנו את היום בארוחת בוקר מפנקת והתפזרנו לכיתות שלנו.
אנחנו אמנם רק שבוע פה אבל הצלחנו ליצור קשרים משמעותיים עם הצוות והחברים בקבוצות השונות. לכן, כשגילינו שג'ו, אחד המורים היותר אהובים עלינו עוזב היום, מעט התבאסנו. חלקנו אפילו זכינו לקבל ממנו תעודת הערכה על השתתפות בשיעורים.

לאחר ארוחת הצהריים, התארגנו והתחלנו את דרכנו לכיוון הסאבוואי, והיעד הפעם הוא הסנטרל פארק האגדי עם המורה/המדריך ברייס.
הסנטרל פארק הוא פארק ידוע ומפורסם מאוד בלב מנהטן. הפארק עצום (כ3.2 קמ"ר) ומשמש כאתרי צילום לסרטים וסדרות טלוויזיה רבות.
גילינו שבפארק יש יותר מ25000 עצים ואגם עצום עם נוף מטורף (תמונות מצורפות).

נכנסנו וטיילנו בפארק, ראינו את גן החיות שנמצא בתוך הפארק, התיישבנו וניסינו לספוג את האווירה הניו יורקרית המדהימה ששררה באזור.
בדיעבד, התחרטנו שלא הבאנו איתנו שמיכה לפיקניק, או כדור. נשתדל להיות יותר חכמים לפעם הבאה.
זכינו לראות את מגדלי טראמפ, החנות הענקית של APPLE, וחנויות מעצבים שלא ניסינו להכנס אליהן אפילו.

לאחר מכן עשינו את דרכנו חזרה לכיוון הסאבוואי המוכר והאהוב שלנו. כשהגענו למרכז עשינו מיני קבלת שבת בחדר האוכל, התארגנו והלכנו למסיבת דיסקו עם כל חברי הקבוצות השונות. Smileys
בין לבין שמנו לב שאף אחד לא עושה לנו כביסה, ולכן לראשונה (אצל רובנו), דאגנו לעשות כביסה לבד - בכל זאת עבר שבוע.. Smileys

מחר מחכה לנו יום אנרגטי במיוחד!!! גם אין לימודים, וגם הולכים לפארק שעשועים הענק - six flags!!!! Smileys