ניו יורק לגילאי 15-18 08.7.2018 לגילאי 13-15

היום החמישי - On top of the rock

שוב שלום לכולכם..Smileys

הקבוצה המצטיינת ממשיכה לעדכן את החוויות המדהימות שלנו בלייב.

גם היום קמנו לבוקר של ארוחת בוקר מפנקת והמשך לימודים כרגיל. במהלך השיעורים חלקנו הרכבנו תפריטים באנגלית, וחלקנו דיברנו מעט על נושא הלאום.

לאחר ארוחת הצהריים מפנקת עוד יותר, התארגנו והתחלנו את הדרך המוכרת לכיוון הסאבוואי שהביאה אותנו למנהטן. והפעם עם המדריכה ג'ניפר.

הגענו לתצפית מהממת בבניין ושמו - Top of the rock. זהו בעצם בניין גבוה ומפורסם מאוד שנמצא במנהטן, במרכז רוקפלר ושמהקומה ה-76, אפשר לראות את כל העיר, גורדי השחקים הענקיים ולמעשה את כל המקומות שבהם ביקרנו בימים האחרונים. הצטלמנו ביחד ולחוד כמעט בכל זווית אפשרית וירדנו למטה להסתובב ברחוב (בשדרות חמישית ושישית) ולהנות ממגוון החנויות המיוחדות שיש למקום להציע.

לאחר מכן התחלנו הליכה ברחובות מנהטן העצומה לכיוון הטיימס סקאוור (הבטחנו לחזור היום או לא?!   Smileys   ).

קבענו נקודת מפגש, קיבלנו כסף לארוחת הערב והתפזרנו לזמן חופשי ברחבי הטיימס סקאוור. חלקנו החלטנו לנסות את חנות השוקולדים האגדית Hershey's, חלקנו החלטנו קודם לצלם ולהצטלם בין כל מסכי הענק, חלקנו העדפנו לצאת לשופינג וחלקנו החלטנו לקנות בגדים ונעליים כיוון שסוף סוף היה מספיק זמן למדוד.

שוב נפגשנו בנקודת המפגש בכדי לאכול ארוחת ערב יחד, אך כמובן לא לפני שהתלהבנו מהמקום עוד פעם אחת, והפעם בשעות הערב המאוחרות.
לאחר מכן צפינו במופע רחוב אדיר במרכז הטיימס סקאוור וכשהעייפות החלה לשבור את רוחנו, התחלנו את דרכנו חזרה למרכז.

בכדי לא לאבד אחד את השני בהמון האנשים, יצרנו רכבת אחת, ארוכה ומגובשת.

הגענו למרכז, התקלחנו והעייפות הביסה את כולנו!