ניו יורק לגילאי 15-18 08.7.2018 לגילאי 13-15

היום הרביעי- ברודוואי!

אז גם את היום התחלנו בארוחת בוקר מתוקה כתמיד (פירות, בייגלים, דונאטס, יוגורט, מאפינס וכמובן כל סוגי הקורנפלקס האפשריים), ולאחר מכן התפזרנו לכיתות שלנו.
במהלך השיעורים שמענו שירים, דיברנו באנגלית ושיחקנו משחקים - מסתבר שככה לומדים פה אנגלית. Smileys

לאחר ארוחת הצהריים המוקדמת במיוחד, יצאנו שוב למנהטן, והפעם לברודווי.
הדרך לסאבוואי כבר מוכרת ואנחנו מרגישים מקומיים במיוחד.
זה בא לידי ביטוי בשירים, ריקודים, תרגילי כוח בעזרת העמודים ברכבת ובעיקר הרבה שמח ורעש עם המדריך המקומי ג'ו.Smileys

כשהגענו לברודווי, קיבלנו את הכרטיסים שלנו, כהרגלנו צילמנו אינספור תמונות בכניסה לתיאטרון ובתוכו, ולאחר מכן נכנסנו להתיישב במקומות שלנו.
בעזרת שירה מהפנטת, ריקודים מגניבים, תפאורה מדהימה ושחקנים מוכשרים, המחזמר "קינקי בוטס" מציג באופן מרהיב את ערך קבלת השונה.

לאחר המחזמר יצאנו חזרה לרחוב 42 והתחלנו ללכת לכיוון הטיימס סקוואר. נפעמנו מכל מסכי הענק, כמות האנשים, בובות הענק שעמדו וחיכו שיצטלמו איתם והחנויות הענקיות. הייתה לנו שעה קלה (חוזרים לפה מחר..Smileys ) להסתובב, להצטלם בזוויות מגניבות ולצבור חוויות מהמקום המדהים הזה.
חלקנו בחרנו לאכול עוגיות שוות במיוחד עם איזה שייק טוב, חלקנו בחרנו לקנות מזוודות מגניבות, חלקנו העדפנו לקנות בגדים, אבל כולנו בחרנו להצטלם בכל פינה אפשרית במקום.

בתום השעה חזרנו לנקודת המפגש כדי למצוא שם את ג'ו שחיכה לנו בסבלנות. צעדנו כולנו יחד לכיוון הסאבוואי, עלינו לרכבת וכהרגלנו הפכנו גם את הנסיעה הזו לחוויה בלתי נשכחת. שרנו, רקדנו, דיברנו עם אנשים אנגלית ונהנו מכל רגע.

כשירדנו מהרכבת, עשינו הליכה מהירה לכיוון המרכז בכדי להספיק לארוחת הערב שחיכתה לנו.
סיימנו את הארוחה, נחנו מעט בחדרים ולאחר מכן המשכנו לפעילויות הערב עם המדריכים המגניבים עמנואל, ברייס וארין.