ניו יורק לגילאי 15-18 08.7.2018 לגילאי 13-15

היום הראשון ב- USA

שלום לכולם, Smileys

אחרי הפרידות קורעות הלב מההורים המדהימים שלכם בשדה, התחלנו את בדיקות הביטחון ואת הצ'ק אין. למזלנו הרב, הכול עבר בזריזות ויעילות רבה. מה שהשאיר לנו מספיק זמן לבזבוזים בדיוטי פרי. התפנקנו בקצת בשמים ושוקולדים ועשינו את דרכינו למטוס שלנו. כמובן שלא שכחנו לעצור לכמה תמונות סלפי, בומרנג באינסטוש ומשחקי גיבוש בשדה.

עלינו למטוס, נרדמנו בתורות (לפחות חלק..), אכלנו, שיחקנו, יצרנו קשרים עם זרים במטוס, ולאחר 11 שעות "קצרות" נחתנו בשלום בJFK ניו יורק.
לשמחתנו, למרות מיני אתגרי ויזה, גם את בדיקות הביטחון בניו יורק עברנו יחסית בזריזות.
פגשנו את רנה המקסימה מהמרכז שבאה לאסוף אותנו, עשינו את הרכישות הראשונות שלנו בניו יורק ועלינו על ההסעה לכיוון המרכז שלנו.

הגענו למרכז ופגשנו את אריק, עמנואל, הארי, ולישה ועוד מדריכים מגניבים שבאו לקבל את פנינו ולשמח לנו את האווירה. סיפחנו אלינו את החברה החדשה שלנו מרוסיה, אכלנו ארוחת בוקר טעימה, שיחקנו משחקים עם המדריכים, עשינו סיור במרכז, אכלנו ארוחת צהריים וקיבלנו מפתחות לחדרים.

בכדי להמתיק את תחילת המסע המופלא הזה, יצאנו לכיוון הקניון הקרוב ביותר לקצת קניות ראשונות. נסענו לראשונה בטיול בsubway, וגם כאן לא ויתרנו על תמונות. חזרנו עם לא מעט שקיות מלאות בהפתעות נהדרות.

חזרנו למרכז לארוחת ערב ולקינוח גלידה שווה במיוחד. עלינו לחדרים, המשכנו בעוד קצת בונדינג אחד עם השני, התקלחנו, השתדלנו להתעלם מהעייפות הגוברת עוד קצת, ולבסוף נכנענו והלכנו לישון.

מחר מחכה לנו יום מגניב ומלא בהפתעות בקמפוס.
מתחילים במבחני הרמות, סיור נוסף בבנייני הלימודים, פעילויות עם שאר הקבוצות במרכז והמשך היכרות נפלאה אחד עם השנייה.

מצורפות מעט תמונות מהיום הראשון והמדהים שלנו.

מאחלות לכולנו לילה טוב ומלא במנוחה ובצבירת אנרגיות.