מדריד - ספרד 15.7.2018

היום האחרון בסאמר סקול !!

פשוט לא יאומן שהיום הזה הגיע!

מרגע שהתחלנו את המסע הזה פחדנו שזה יקרה !

לא רצינו בכלל לחשוב על היום האחרון אז להרגיש אותו מגיע היה ממש קשה!!😭😭

התעוררנו בבוקר ונשארנו רק עם המדריכים בקמפוס! כולם נפרדו מכולם היו רגעים ממש קשים ,מלא חיבוקים נשיקות ותמונות אחרונות שמלאות בדמעות !

ממש עצב מהול בשמחה !💔😘

התארגנו ויצאנו ליום טיול האחרון שלנו בספרד !⚽️🥅

ביקור באצטדיון ברנבאו האצטדיון של ריאל מדריד!

הגענו לאצטדיון ונכנסו ממש מהר התרשמנו מהגודל ומכל הפרטים הקטנים ששמורים שם שנים !⛳

ראינו גביעים,חולצות ,נעליים וכדורים מכל מיני שנים שמהווים חלק מאוד גדול בהיסטוריה של קבוצת ריאל מדריד ובהיסטוריה של ספרד בכלל!🇪🇸

כל הנוגע לניצחונות ושחקנים מופיע שם !⚽️

בנוסף עלינו ממש על המגרש ! דרכנו על הדשא וביקרנו בתוך חדרי השחקנים ! ממש מגניב! 🏟

ראינו את המקום של כל שחקן ,המקלחות והגקוזי !

🛁🚿

כשסיימנו את הסיור בברנבאו נסענו לקניון גרנד פלאזה 2 ,קניון גדול ויפה עם כל החנויות שאוהבים! פריימרק ,פול אנד ביר,ברשקה,אדידס,נייק,פנדורה ועוד .הילדים קנו שם מתנות לכולם ונהנו מאוד !

🛍👛👜

לסיום חזרנו לקמפוס שעכשיו היה כבר ריק לגמרי מילדים ומדריכים,ארזנו את המזוודות התקלחנו ויצאנו לכיוון השדה תעופה!✈

חיימה המדריך הספרדי שנשאר איתנו בימים האחרונים דאג לנו לכריכים פירות ומים לטיסה ! כזה תותח !🍊🍓🥪

בדרך לשדה היה פשוט שקט באוטובוס! כולם היו עצובים -מצד אחד תמיד כייף לחזור הבייתה ! מצד שני הייתה חוויה מדהימה ולא רצינו שתיגמר!😢😢

אחרי שחיימה נפרד מאיתנו בשדה נשארנו אנחנו הקבוצה הישראלית היה לנו ממש זמן איכות שרנו שוב את כל השירים ונזכרנו ברגעים מצחיקים שלנו במשך השבועיים האחרונים!😃😃

לסיכום אני רוצה להגיד תודה רבה לכל ההורים מקווה שלא דאגתם יותר מידי ושהצלחתי להביא לכם נחת במהלך השבועיים האחרונים (עד כמה שאפשר ).

ולילדים המדהימים שלכם -אחד אחד נכנסו לי ללב ! ילדים מצחיקים,מקסימים,שנונים ואחראיים -רק נותר לי להתגעגע אליהם ! 😍😍