מדריד - ספרד 15.7.2018

לונה פארק וורנר !

בוקר לא כל כך פשוט עבר עלינו ! היום כל החברים שלנו מהעולם עוזבים את הקמפוס , כשירדנו לאכול ארוחת בוקר ראינו את כולם עומדים בלובי עם המזוודות וישר התחלנו לחבק אותם !

אחרי הפרידה הלכנו לאכול ארוחת בוקר אחרונה יחד עם החברים מהעולם, היום לשם שינוי לא ישבנו ביחד כבכל ארוחה רצינו להינות מהרגעים האחרונים עם כולם !

אחרי הארוחה התארגנו ויצאנו ליום כייף בלונה פארק !

שבאמת בא לנו ממש טוב אחרי כל הפרידות והחיבוקים והרים לגמרי את האווירה ! כשהגענו לפארק קיבלו הילדים מפות של הפארק והסברנו לכל אחד היכן נמצאת נקודת המפגש שלנו!

הילדים התחלקו לכמה קבוצות ויצאו להינות ממתקני הפארק ! רכבות הרים, קרוסלות ,סירות במים וחדרי אימה הם רק חלק קטן ממה שהפארק המטורף הזה מכיל !

למזלנו היה לנו יום ממש טוב ! היה מזג אוויר חמים וכמעט שלא היו תורים למתקנים אז הספקנו ממש הרבה !

כשהגיע הזמן לצהריים נפגשנו כולם הילדים קיבלו ואוצ'רים לאוכל וכל אחד קנה לעצמו ארוחת צהריים שהוא רוצה !

אחרי הארוחה נחנו קצת וחזרנו למתקנים!

בשעות אחר הצהריים היה מופע פעלולים מטורף !

ישבנו ביציע קטן וראינו פעלולנים עם מכוניות ואופנועים היה ממש עוצר נשימה !

כשסיימנו בפארק וורנר חזרנו חזרה למרכז ואכלנו ארוחת ערב , כשראינו את המדריכים התחלנו איתם ב"מלחמת מים " היה ממש מצחיק !

אחרי הארוחה עשינו ערב אחרון ביחד , שיחקנו אמת וחובה ונשיקה סטירה והעברנו זמן איכות ביחד רק אנחנו,אכלנו פופקורן ושוקולד והיה ערב רגוע וכייפי !

זה היה היום שלנו !

בלילה שבין ראשון לשני אנחנו חוזרים לארץ !

טיסה LY398 ,ממריאים ב22:50 שעון ספרד ונוחתים ב4:35 שעון ישראל !

את הצ'ק אין אני עושה לכל הילדים ביחד !

ניפגש עוד 24 שעות! מתגעגעים מאוד !