מדריד - ספרד 15.7.2018

שבת מנוחה?!

יום טיול לסלמנקה לפנינו איזה כייף! 😍

היום יצאנו ליום שלם מחוץ למרכז ! קמנו בבוקר אכלנו את ארוחת הבוקר הרגילה וגם שרנו היום יום הולדת למיקה שלנו ! מיד לאחר מכן התארגנו ליציאה מהקמפוס !🚌

התחלקנו לקבוצות יחד עם הילדים מכל העולם והתחלנו בנסיעה לסלמנקה ! הנסיעה הייתה ממש מצחיקה שמנו שירים , שיחקנו ושרנו ! 🎵🎸

הגענו לסלמנקה ישבנו לאכול ולנוח בכניסה לעיר העתיקה והתחלנו בסיור ,המדריכים היו ממש נחמדים והסבירו לנו על העיר ,על חלק מהבניינים היו קישוטים מבטון בצורות ,למשל צפרדע,מלאך וצדפים שכל אחד מסמל משהו אחר .🐸🍔🥪

הילדים קיבלו משימה לחפש את הצורות וממש נכנסו לעניין ! האגדה מספרת שמי שמוצא את הסמלים יזכה למזל ! 🙂😂

אחרי הסיור קיבלנו זמן חופשי בעיר ,הילדים קנו קצת בגדים,מזכרות ובעיקר הרבה גלידה ושתייה קרה 🍦☀️

בדרך חזרה למרכז כמעט כולם נרדמו באוטובוס !😴 כשהגענו הלכנו ישר לארוחת הערב ומשם לזמן מנוחה ומקלחות !🚿🛁

אחרי המנוחה והמקלחות הייתה פעילות ערב רגועה,מוזיקה ומשחקים במגרש הכדורגל !⚽️🎵

אנחנו עשינו פעילות קצרה משלנו של גיבוש הקבוצה וכמובן חגגנו יום הולדת למיקה עם עוגת ביסקוויטים ושוקלד נרות ובלונים 🎁🎈🎉

עד כאן להיום מחר מחכה לנו יום מהמם !