לונדון Harrow Discovery 15.7.2018

ובשבת- המלכה!

שלומלום לכולם,

היום השביעי לטיול שעבר עלינו היום היה מעולה!😎😎

ישר אחרי שאכלנו ארוחת הבוקר עלינו על אוטובוס ביחד עם המשלחת האיטלקית היקרה שלנו (שמחר עוזבים😭😭 ) ונסענו לכיוון טירת ווינזדור🏰🏰 האגדית שבה כמובן התחתנו יקירינו הארי ומייגן!💍💍 ממש כשהגענו לשם זכינו לראות את התהלוכה התזמורתית משמר המלכה (אלה עם הבגדים האדומים והכובע השחור) 💂🏻‍♀💂🏻‍♀הם עברו ממש על פנינו בתזמורת מגניבה, איזה כייף שהספקנו!🤩🤩🥁🥁

אחרי שהם עברו עלינו לעמוד בתור ארוך ומייגע בכניסה לטירה אבל היה שווה את ההמתנה- הסתובבנו בין המבנים הגדולים, נכנסנו לחדרים משוחזרים בשביל תיירים ואפילו הצלחנו להיכנס לתוך הכנסיה שבה הארי ומייגן נשבעו זה לזו!!💕 אז אמנם את המלכה עצמה לא ראינו אבל היה ממש כייף לטייל במקום היסטורי ומיוחד שכזה.😊😊

אחרי שסיימנו לטייל בטירה, ואפילו הצלחנו להצחיק את אחד השומרים שאי אפשר להצחיק💂🏻‍♀😂, היה לנו מלא זמן להסתובב ברחובות וינזדור השוקקים, נכנסנו לחנויות בגדים, תיקים ונעליים👟👠👜👚, אכלנו קצת אוכל רחוב צחקנו ונהנינו מכל רגע!✌🏼✌🏼

כשחזרנו למרכז חיכתה לנו ארוחת ערב מפנקת ביותר של פיש אנד צ'יפס🍟🍟 כמיטב המסורת האנגלית ומי שרצה גם יכל לקבל עוף במקום הפיש ואופציות נוספות לצמחונים! כולנו היינו מרוצים מהשיפור באוכל של חדר האוכל, מקווים שימשיך כך!

אחרי ארוחת הערב הלכנו קצת לנוח ולהתרענן ומשם המשכנו לערב סרט 🍿🍿ביחד עם שאר המשלחות, בחרו סרט שכבר ראינו, מהיר ועצבני 4,🏍🚗 אז בערך באמצע שלו יצאנו ופשוט היינו אחד עם השני ועם החברים שלנו מכל העולם ועשינו רק צחוקים!

אנחנו הולכים לישון מוקדם😴 כי מחר הולכים לת'ורפארק 🎢🎠אז שיהיה לנו מלא אנרגיות לעוד יום משוגע ומהנה!!!😜😜