מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 15.7.2018

יום ראשון באנגליה!

בוקר טוב הורים יקרים!

 

היום שעבר עלינו היה מרגש ומתיש כאחד.

הגענו לשדה נרגשים ועייפים, ועברנו את התהליך הזה בשיתוף פעולה ובשמחה. הטיסה שלנו הרגישה ארוכה ומעייפת אך העברנו את הזמן בדרכים מגוונות (ובעיקר - בשינה). אף הגדלנו למחוא כפיים לא רק בנחיתה, אלא גם בהמראה. מגדילים ראש, סך הכל.

 

עם הנחיתה באנגליה, קיבלו את פנינו פקידים אחראיים במבטא בריטי שגם אני התקשתי לעיתים להבין. הם זירזרו אותם בדלפקים, ותוך חצי שעה סיימנו את הנחיתה, המזוודות בידיים, והעייפות החלה להשתלט. הנסיעה מהשדה לאוקספורד הייתה שקטה שקטה, רצופת שינה. היום שעבר עלינו היה דיי מאתגר. הוא כלל בעיקר את הקליטה של הילדים במרכז. הצוות האנגלי קיבל אותנו היטב. התחלנו בהיכרות עם המקום ובקבלת תדריך בטיחות ולאחר מכן מנהל המרכז שוחח עם כל ילד וילדה בנפרד בכדי להכיר ולהבין את הצרכים של כל אחד ואחת. לאחר מכן, התפנקנו בסטארבאקס על חשבון הצוות האנגלי, ולבסוף קיבלנו את החדרים שלנו, כך שהיה באפשרותנו להתחיל ולקונן בחדרים, לתת להם תחושה מסוימת של ביתיות.

 

עם קבלת החדרים וההתרעננות, נפגשנו לצפות בגמר המונדיאל. זה היה מעט כואב לראות את קרואטיה מפסידה כך, אך לפחות זכינו לצפות במשחק חשוב, יחד עם... כמה צרפתים. כן. הם שמחו מאוד. לאחר מכן זללנו יחד פיצה, ומאז הילדים קיבלו זמן חופשי לנוח, להתקלח, ולהתארגן לשינה.

 

סך הכל היום הראשון כלל בעיקר התארגנויות והתמקמות. זה היה יום דיי מורכב, יום שקשה לעבור במצב של מחסור בשינה, אך עברנו אותו בהצלחה מרובה. חשוב לי לפרגן בשנית לנערות ולנערים ולציין בפניכם שהם שמרו על קור רוח, אדיבות כלפי סביבתם הקרובה, כלפי הצוות האנגלי והם מתנהגים למופת. אני שמחה מאוד שאני מלווה קבוצה שאני יכולה לסמוך עליה ולהתגאות בה, זה בהחלט נותן לכולנו יותר ביטחון והזמן עובר בנעימים Smileys

 

כעת כולנו בדרכנו למיטה, מתכוננים ליום הראשון של הסאמר סקול.

מחר החוויה האמיתית מתחילה.

ביינתים, שיהיה לכם המשך שבוע נעים,

לנו בטוח נעים במזג האוויר האנגלי Smileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה