מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 15.7.2018

סיכום מפגש ראשון!

שלום לכולם! 

יומן המסע שלנו מתחיל מ-ע-כ-ש-י-ו-! Smileys

 

אנחנו לאחר הפגישה הראשונה שלנו, וכמה משמעותית היא הייתה! החששות הראשונים של הילדים, של ההורים וכן גם שלי - הורגעו והופחתו, וכולנו יכולים להתחיל את המסע הזה יחד בביטחון. ביטחון ללמוד, להכיר ולחוות.

שמחתי להכיר כל אחת ואחד מן הילדים, ואני סמוכה ובטוחה שאנו הולכים ליהנות יחד כקבוצה.

 

מהיום אני חלק מקבוצת הווטסאפ של הילדים, ואוכל לענות להם על שאלות שעולות עד יום הטיסה, ולהיות אוזן קשבת לחששות.
 
ביינתים, מצרפת מספר טיפים שיכולים לעזור:
+ ממליצה לארוז בצורה שקולה - להביא רק את הדברים ההכרחיים וכן להשתמש ברשימה שקיבלתם מאיתנו. אנא, התחשבו במזג האוויר, אפשר לבדוק באינטרנט בימים שלפני הטיסה. באופן כללי, מומלץ להביא גם בגדים קצרים וגם ארוכים. גם כובע מצחיה, וגם של/צעיף שיכול לחמם.
 
+ הכינו רשימה של דברים שאתם עלולים לשכוח כי תארזו אותם בדקה ה-90, כמו מטען, מברשת שיניים, עדשות, משקפי שמש. אפשר ואף רצוי לשתף בקבוצה.
 
+ מזכירה שיש להביא עמכם לטיסה את התיק שקיבלתם, יחד עם התיקייה וכרטיס הטיסה. כמו כן, וודאו שהדרכון עליכם, בתיק. וודאו שהרוכסן עובד היטב. לוודא בכל עת שהוא עליכם. לפני היציאה לשדה ובהגעה לשדה עצמו. אין סיבה להילחץ, אך קרו מקרים בעבר ועלינו ללמוד מכך.
 
+ הביאו עמכם בתיק שעולה למטוס כל מה שעוזר לכם להעביר את הזמן - ספר, תשחצים, אוזניות, טישו, כרית לצוואר, חולצה ארוכה (קר במטוס, וייתכן שיהיה לנו קר גם בשדה באנגליה), כל מה שאתם זקוקים לו כדי שיהיה לכם ולכן כמה שיותר נוח.
 
+ מזכירה שיש להגיע 4 שעות לפני הטיסה. אני אהיה שם ואמתין לכם. דיוק בזמנים יהיה חשוב לנו למהלך כל השהות שלנו באנגליה, כיוון שזה יאפשר לנו לעשות יותר. גם ביום הטיסה - תגיעו בזמן, נוכל להתחיל, ויהיה לכם יותר זמן בדיוטי פרי.
 
ניפגש בשדה, עם מצב רוח טוב, כרטיס טיסה ודרכון Smileys
שרון
   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה