אוקספורד 01.7.2018

לילה אחרון באוקספורד

היי הורים יקרים!! 🙌🏽

** פרטים חשובים בסוף, שווה להגיע עד למטה (; **

לא להאמין איך עברו להם שבועיים ומחר זהו יום אחרון שלנו פה באוקספורד שהתחלנו כבר להתרגל אליה לגמרי ...

היום היינו בלונדון😍🙈

בבוקר אכלנו יחד פה במרכז ויצאנו באוטובוס (קומותיים.כמובן. וכמובן שהחבר׳ה שלנו רצו להתיישב בקומה העליונה. הכי כיף)

הגענו לעיר וכבר הרגשנו את כמויות התיירים האדירות...

הדבר הראשון שעשינו היה ללכת לאיזור של המעבורת ועשינו שיט על נהר התמזה... היה נוף מטורף מכל כיוון ורוח כיפית. ⛴

משם המשכנו אל ה״עין של לונדון״ London eye

עלינו על הגלגל הענק כולנו יחד, החבר׳ה הצטלמו בטירוף כי היה נוף 360 מעלות שלא היה ניתן להתעלם ממנו. למי שהיה פחד גבהים (כמוני) השתלט עליו בצורה יפה מאד💪🏽 וירדנו משם בתחושת הצלחה גדולה.

כשרצינו להתקדם אל המסלול המתוכנן ראינו שיש הפגנות בעיר ולכן שינינו קצת את המסלול ולקחנו רכבת תחתית (הלכנו בצורה קצת מצחיקה כדי לא להיאבד ברחובות הסואנים- עשינו טור וכל אחד החזיק בידית הילקוט של זה שלפניו.. אנשים ממש צחקו מזה וחלקם אפילו חיקו אותנו, זה היה נחמד ויעיל).🕺🏽💃

המשכנו את הסיור עם שינויים קלים, ראינו את הביג בן (שהיה בשיפוצים), את ארמון בקינגהאם ועוד כל מיני נקודות תיירותיות שגם בהן הצטלמנו ..

משם אחר הצהריים עלינו על האוטובוס ונסענו הביתה.

בערב היה ערב פיצה והחבר׳ה בהתרגשות גדולה קצת לא רוצים להפרד ובעיקר לא מאמינים שכבר עברו שבועיים שלמים...

בעוד פחות מ30 שעות ואנחנו פוגשים אתכם!

וואו!

פרטים חשובים:

אנחנו טסים משדה התעופה לוטון בטיסת אל על שמספרה LY314, ממריאים מלונדון בשעה 23:30 שעון אנגליה, ונוחתים ב16.7.18 יום שני בבוקר בשעה 6:25 לפי שעון ישראל!

עקבו אחרי מספר הטיסה במידה ויהיו שינויים ...