אוקספורד 01.7.2018

יום חמישי בשבוע שני

וואווואו! יום חמישי בשבוע אחרון שלנו פה

את הבוקר התחלנו יחסית מוקדם, נסענו למרכז הלימודים ואכלנו שם ארוחת בוקר אנגלית (כמובן שהיו גם תחליפים- הקורפלנקס המוכר והאהוב מהבית במגוון צורות,סוגים וטעמים).

החבר׳ה עבדו על פרוייקט נוסף בכיתות, בזמן השיעורים- הם מכינים עיתון!

אחרי השיעורים, החבר׳ה נהנו מארוחת צהריים שהזכירה שוב את הבית והכינה קצת את הקרקע לקראת החזרה- מן שניצלים וציפס 💕

מיד אחרי ארוחת הצהריים נסענו ללונדון!! בהתרגשות גדולה.
בנסיעה כולם נשפכו ונרדמו, היו פקקים והיא ארכה יותר משציפינו💁🏽

הגענו למדאם טוסו- פגשנו מלא דמויות מוכרות,שחקי קולנוע וספורט. מי מאיתנו שכבר היה פה לאחרונה, שם לב שהוסיפו את דמותו של טראמפ וגם את הדמויות של מייגן מרקל והנסיך הארי🙌🏽😛

משם נסענו לכיוון התיאטרון, אבל קודם עצרנו לזמן חופשי לארוחת ערב. בסיומה נכנסנו אל התיאטרון והתחלנו לצפות ב״מאמא מיה״.

היה כיף ושמחחח ומלא באנרגיות וחיוכים. גם מי שלא באמת הכיר את השירים של אבבא מצא אותם מוכרים לו וכל האווירה הרימה את כולנו 🙌🏽🌻💃

כותבת לכם מהדרך חזרה אל המגורים שלנו, הרעש באוטובוס לאט לאט נעלם... ואני מבינה שהחבר׳ה נרדמים במושבים אחד על השני.