אוקספורד 01.7.2018

יום שלישי באנגליהההה

הייי היי! יום שלישי באנגליה ווהו

אז הבוקר גם כן השכמנו קום (הפעם לא כולם הגיעו בזמן אבל בסדר ..) אכלנו ושמנו פעמנו אל מרכז הלימודים ..

הפעם כבר היינו מחולקים לרמות, התלמידים היו בכיתות מעורבבות, עם ישראלים ועוד ילדים מהעולם שנמצאו ברמה שלהם באנגלית.. שיחקו משחקים ובעיקר עבדו על אוצר מילים! (חשוב!)

לאחר מכן אכלנו צהריים ויצאנו אל מוזיאון האשמולין [אמנות וארכיאולוגיה] שם המדריכה האנגלית הסבירה קצת באנגלית ואנחנו טרחנו לפתוח ויקיפדיה ולקרוא קצת בעברית על מנת להבין טוב יותר.
ראינו פריטים מעניינים,קראנו קצת על הנרי השני ועל ״חדר הפלאות״. ( מוזמנים לבחון אותם בבית(-; )

קיבלנו קצת זמן חופשי בעיר, להתרענן עם איזה שייק או במקרה של החבר׳ה שלנו- להתפרע על קערת KFC !
8-D
חזרנו לארוחת ערב במרכז (זה אולי נשמע לכם קרוב אבל הלכנו הרבההה וכל הזמן הזה ראינו המון תיירים וקבוצות נוער שנמצאות בעיר הכל כך יפה הזאת, ראינו חנויות, כבישים וכמובן מלא רכבים שהנהגים שלהם יושבים בצד ימין- עוד לא התרגלנו לגמרי...)

אחרי ארוחת הערב היה משחק בין אנגליה לקולומביה, אז הקרינו למי שרצה לצפות (אנחנו בכל זאת באנגליה...אי אפשר להתעלם..) ומי שלא רצה, שיחק משחקים אחרים.

הגענו עייפים ושמחים למקום המגורים שלנו, שמחנו לגלות -על ידי צרחות ושאגות שמחה ברחובות- שאנגליה ניצחה. וכיף לנו שדווקא היום אנחנו פה!

מחכים כבר למחר ... מתחילים להרגיש שגרה עם כל יום שעובר ואנחנו דווקא מוצאים את זה נחמד (:

ליל מנוחה!
החניכים מאוקספורד ועדי :)