אוקספורד 01.7.2018

יומיים ראשונים באוקספורד

שלום משפחות יקרות!

כותבת לכם וקצת מתקשה להאמין שעברה רק יממה מאתמול ולא איזה שבוע ..

הימים פה אינטנסיביים ומלאים. אז למרות שהזמן עף, מרגישים כאילו כל יום הוא כמה ימים.

קמנו די מוקדם היום :0. בשעה 6:30 כןכן הילדים שיחקו אותה והגיעו בזמן. אכלנו ארוחת בוקר ונסענו בפעם הראשונה למקום בו מתקיימים הלימודים.

הילדים ענו על מבחן שיעזור להבין מהי הרמה שלהם באנגלית ואחריה יצאנו לסיור רגלי בעיר. עברנו ברחובות סואנים במיוחד, הצטלמנו קצת, ראינו טירות וגינות מפוארות..

היה חם, באופן מפתיע. [למרות שכבר אתמול גילינו שמזג האוויר הוא לא בדיוק מה שחשבנו, זה עדיין היה מפתיע].

התחלקנו לקבוצות כך שהכרנו עוד ילדים והחבר׳ה תיקשרו וצחקו גם עם ילדים שלא מישראל.

(נקודה ששכחתי לציין- הקבוצה הסופר חברותית שלנו שמה לב לחניך שהגיע הנה באופן עצמאי, היישר מסין. קוראים לו אינדי והחבר׳ה ביקשו לאמץ אותו לקבוצה שלנו אז הוא הרבה איתנו וכבר מתחיל ללמוד קצת את ההוואי הישראלי). זה היה ממש ממש חמוד מצדם לשאול אם אפשר לאמץ אותו ... B-)

חזרנו חזרה למרכז הלימודים, נחנו מעט ואז אכלנו ארוחת ערב (המבורגר/תבשיל ירקות לצמחונים ועוגיות שוות לקינוח)

לאחר מכן הילדים צפו במצגת של הצוות המקומי, הסבירו להם קצת על חוקים, אווירה וציפיות כלליות מהשבועיים הקרובים. לאחר מכן הם התחלקו לקבוצות קטנות עם שאר ילדי העולם, ושיחקו ״בינגו אנושי״. הזוכים אמורים לקבל כרטיסים לקולנוע+ פיצה (שווה שווה!) השמועות מספרות שחניך ישראלי מהצוות המנצח....

מחר אעדכן אם השמועות אוששו או הופרכו :)

מחכה כבר לכתוב לכם מחרררר :-*

ד״ש מהילדודס!! ושבוע טוב!