אוקספורד 01.7.2018

הגענווווו

בגעגועים רבים אליכם ההורים ובהתרגשות אפילו עוד יותר גדולה יחד עם הילדים שלכם, כותבת לכם מאוקספורד,אנגליה.

אני אנסה לסכם את היום העמוס הזה כדי לשתף אתכם במה שעברנו פה;

ב1:00 בלילה נפגשנו כולנו בטרמינל 3 בלי איחורים (!!) אפילו באר שבע ונהריה הצליחו להגיע בזמן (-;

עברנו את הצ׳ק אין בהצלחה רבה, הילדים קיבלו זמן חופשי בדיוטי פרי ובסוף גם עלינו למטוס.

קצת לפני שנפתח השער למטוס, התיישבנו בספונטניות במעגל ושיחקנו משחק היכרות נוסף. כל אחד סיפר משהו שהוא אוהב בעצמו ומשהו שהוא אוהב פחות, מתוך מטרה לשבור עוד קצת הקרח.  הילדים נהנו ושיתפו. הגענו למסקנה שיותר קל לנו לפעמים לומר דברים רעים על עצמנו, לעומת דברים טובים שלפעמים קצת קשה למצוא... ושזה דבר שצריך להשקיע בו יותר.

נחתנו בסביבות השעה 8:30 לפי שעון לונדון. הופעתנו לגלות שחם פה הרבההה יותר ממה שציפינו. אבל בסהכ די נעים.

נסענו למרכז שלנו, קיבלנו קצת חטיפים וטרופיות (בטעם תפוזים במקום ענבים! זה היה שוס!). שם על הדשא הסבירו לנו קצת יותר על מה מצפה לנו. ועברנו סיור קצרצר בעיר שכלל משקה בסטארבקס+ ארוחת צהריים בחוץ.

כשחזרנו הנה הילדים נחו שעתיים ולאחר מכן הייתה פעילות נחמדה, מן משחקי תפקידים/תיאטרון, עם מדריכים אנגלים.

אחר הצהריים הגיעו קבוצות נוספות- צרפת,טורקיה,רוסיה... וזה היה כיף ומרענן. הילדים התחילו לנסות לתקשר באנגלית, גם אלו שחטפו קצת פיק ברכיים לאט לאט העזו לנסות 8-)

לארוחת הערב קיבלנו פיצות, שזה תמיד כיף. ותירגלנו מצב חירום של שריפה במרכז.

לא להאמין שעבר רק יום אחד! ראינו כל כך הרבה, נרדמנו בטיסה,באוטובוס ובשעת המנוחה. פגשנו אנשים שמדברים בשפות שונות והתחלנו להתרגל לחדר שלנו בשבועיים הקרובים.