Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2018 אנגלית ופעילויות

יום ראשון! יום כיף בת'ורפ פארק

ערב טוב הורים יקרים!Smileys

מצד אחד עבר כבר שבוע(!!) ומצד שני מרגיש כאילו אנחנו כבר חודשים כאן מרוב האינטנסיביות והקרבה.Smileys

ואחרי שבוע יחד עם הילדים אני כבר יכולה להגיד שיצרתי קשר אישי עם כל אחד ואחת מהם, אני נהנית מחברתם ומהעובדה שהם נהנים מחברתו אחד של השני. קבוצה כזו מגובשת, ממש כמו משפחה, לא פוגשים בכל יום.Smileys

יום ראשון בישראל, זהו תחילת השבוע שלאחר הסופ"ש, אך לא כאן. כאן זה כמו יום שבת. אז כמובן שלא נלמד בשבת החדשה שלנו, נצא לטייל.

קמנו לבוקר עם מזג אויר חמים ושמשי שהותאם במיוחד ליום שלם בלונה פארק Thorpe Park

הלונה פארק הכי גדול באנגליה ואחד המפחידים באירופה.

בדרכנו לפארק עברנו בכבישים מדהימים משני צידינו, מדשאות עצומות וירוקות, כבשים וסוסים בתוך הטבע, ובתים של אנשים שנהנים מהאושר הזה בכל יום.Smileys

הנסיעה ארכה כשעתיים וחצי שבהן השלמנו קצת שעות שינה.

סוף סוף הגענו ללונה פארק!! קיבלנו את הכרטיסים, הפארק חיכה רק לנו להרפתקת אימים ואדרנלין לא נורמלית.Smileys

אני, הפחדנית, חברתי לילדים שמודים שגם הם פחדנים ועשינו יום כיף של שיחות בלתי פוסקות על החיים על כוס קפה בזמן שהחברה האמיצים שלנו טיילו בין המתקנים המפחידים, התהפכו, צחקו, צווחו וקצת נרטבו. את שאר הזמן בילינו בK.F.C כמובן ובשאר אפשרויות האוכל והמתוקים שהמקום הציע. Smileys

ואפילו עדי שלנו זכתה (במזל או בכישרון) בבובת חד קרן ענקית למזכרת!Smileys

חזרנו את הדרך הארוכה אל הבית השני, אכלנו ארוחת ערב והלכנו לראות את הסרט "מוהאנה", פעם ראשונה שראיתי והתרגשתי ללא ספק. אפילו זכינו להופעת בכורה של דניאל שלנו שזכר את המילים בעל פה ולא חסך מאיתנו מיכולות השירה שלו.Smileys

טיול שלם יום אחר יום זה מתיש, טוב לחזור קצת לשגרת הלימודים והפעילויות כאן בסאמר סקול. ולהרגע כדי לצבור כוחות מחודשים לשבוע הקרב. מצפה למה שהשבוע יעניק לנו. לילה טוב ושבוע קסום.Smileys